Kress & Betina 10 Anmeld indhold Skrevet December 18, 2007 Altid med frygt for at spørge om noget som allerede er debatteret (selvom det var i det forrige årtusinde ) spøger jeg alligevel:laugh: Jaaa jeg er gravid. Egentlig vil jeg spørge om der er nogen der forventer at føde i april til juli, for så kunne det være hyggeligt at lave en mødregruppe. Jeg selv skal føde i starten juni og min venide som også bor i Malmö til april, men kunne være hyggelig med lidt flere babyer og deres mødre:scared: Hilsen Betina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2007 Hej Betina, Gå ind på dk-mor-i-malmoe, der kan du finde masser af ligesindede :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2007 Okay, tak det vil jeg prøve så Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rosa 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2007 Er der noget tilsvarende i Helsingborg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2007 Altid med frygt for at spørge om noget som allerede er debatteret (selvom det var i det forrige årtusinde ) spøger jeg alligevel:laugh: Jaaa jeg er gravid. Egentlig vil jeg spørge om der er nogen der forventer at føde i april til juli, for så kunne det være hyggeligt at lave en mødregruppe. Jeg selv skal føde i starten juni og min venide som også bor i Malmö til april, men kunne være hyggelig med lidt flere babyer og deres mødre:scared: Hilsen Betina Hej Betina Konen er sat til d. 18. maj. Jeg nævner det lige for hende. Jeg er sikker på, hun er interesseret. Frederik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Margith 10 Anmeld indhold Besvaret January 1, 2008 Hej Betina Ja, jeg er så konen til Dannemare. Jeg er som sagt sat til medio maj, og jeg vil give dig ret i, at det ville da være dejligt at mødes med andre, der er sat omkring samme tid. Jeg er også medlem på mor-i-malmö, men det kan være lidt uoverskueligt med hvem man retter henvendelse til - mange synes at have kendt hinanden gennem lang tid. Vi bor pt i Oxie, men d. 15. marts rykker vi til Staffanstorp. Sig til, hvis vi skal aftale noget nærmere. Mvh Margith Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2008 Er der noget tilsvarende i Helsingborg? hvis du høre om nogle så sig til!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2008 Vi gik for lidt over ½ år siden til fødselsforberedelser nede i bygningen ved over for sundbusserne (sådan ca. placering). Vi var 7par og mener at man kunne skrive sig på en kontaktliste hvor der så blev dannet en gruppe ud fra. Har ikke hørt om en side tilsvarende mor-i-malmø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Idahar 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Hei! Jeg er veldig klar for å møtes! Vi flytter til Lund i februar, vi er norske og har en sønn på 1 1/2år. Venter neste i juni! Jeg kjenner INGEN i Sverige, så jeg blir mer enn gjerne med:)Hvis det er plass til en til? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Margith 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Der er da altid plads til én til. Indtil videre er vi 5 andre - hvor den ene allerede har født i efteråret, men vi andre 4 er sat til mellem april og juni. Indtil videre har vi bare aftalt at mødes, når vores lille gruppe er på plads. Vi ønskede os en 5-6 stykker, så nu må vi da være på plads. Jeg ved ikke, om vi skal vente yderligere en måneds tid, inden vi begynder at stikke hovederne sammen, så kan du også nå at komme til landet :) /Margith Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Idahar 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2008 Å, så spennende! Ja, jeg vil gjerne være med om dere skal treffes i februar! Det hadde vært så hyggelig:) Selv er jeg 22(blir 23), hva med dere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Blomstnr1 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2008 Ikke længere på debatten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Margith 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2008 Som sagt, kan man vel altid være en ekstra. Indtil videre er vi så 7, men det skal jo nok vise sig, at alle alligevel ikke kan, når vi kommer så langt. Så for min skyld ingen alarm. Iøvrigt er det en god idé at være medlem af mor-i-malmø http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe/ Håber linket virker. /Margith Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2008 Heller igen problem for mig. Det er skønt at der er tilslutning ;) Der kommer en personlig besked med tid og sted så vi kan mødes her snart ;) Betina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2008 Legestue eller sundhedsplejesker Laver sundhedsplejesker ikke noget i jeres område ala mödregrupper i DK ? Det gör de i Svedala. Kirkerne har også ofte en legestue et par gange om ugen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2008 Måske, det har jeg ikke undersøgt! Men jeg var vældig interesseret i en mødregruppe med danske mødre, hvilket det nu er blevet, nrh en nordmand har også sneget sige med ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webnadiya 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2008 Må jeg være med Hej. Faldt lige over dette debat indlæg.. Jeg vil da meget gerne deltage! Har termin slutningen af marts!? Mvh Webnadiya Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Hej med dig Selvfølgelig må du være med også. Sender dig lige en privat meddelelse Betina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Så nu er gruppen vist samlet, da vi allerede er 8 kommende mødre. Det syner i hvert fald til, at der er et behov, og er der flere i denne periode, er i jo velkommen til at starte en mødregruppe mere. Rigtig god weekend Betina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lisa-marie 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 Jeg fødte den 29 nov. Og er også meget intresseret, er der muligvis plads til en til?? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ancher 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2008 Hejsa Jeg har født min søn her i Februar og vil da meget gerne med i en mødregruppe. Mvh Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lisa-marie 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2008 Du er meget velkommen hos os vi er 3-4 piger der mødes ca hver 14 dag. hvor bor du henne? hvor gammel er du? Hilsen Lisa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ancher 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2008 Jeg bor i Högaholm og er 29 år Hilsen Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lisa-marie 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2008 sender dig en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites