-TCOB- 10 Anmeld indhold Skrevet December 17, 2007 hej JEg har et lille spørgsmål, da jeg har fået arbejde i helsingborg, MEN er ansat i den danske af deling, og har ansvarsområde i DK. Jeg stiller selv bil til, så mit spørgsmål er om min arbejdsgiver skal betale for min færgebillet fra helsingborg til helsingør, lige som jeg får køreslse godtgørelse for kørte km i arbejdsøjemed?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2007 Aftale Hvem spörger du ? Er din arbejdsgiver herinde. Måske et dumt svar, men... Du skal vel aftale med din arbejdsgiver at den betaler färgen, eller har jeg ikke forstået spörgsmålet ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2007 Ja, der er ikke nogen lov der siger din arbejdsgiver skal betale noget for din transport - er et spørgsmål om hvad du kan forhandle dig frem til :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2007 Når ja basse der er jo nogdt med du ved lidt om det der skat Mange tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2007 du kan trække hele færgebilitten fra i skat. hvis du selv betaler den. Bruger du broen er det vistnok kun 50kr hver vej. Måske er det steget, efter som broens pris er steget ? En 50 tures på hh koster ca. 3800 svenske (stiger til 3820 i 2008). De 50 ture skal bruges inde for 2 mnd. -cb- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites