Jump to content
Annems

God service på Broen

Recommended Posts

Der er så mange herinde der brokker sig over broen, så nu vil jeg gerne fortælle en lille solstrålehistorie fra i går. Vi kommer kørende hen mod betalingsanlæget fra Sverige og pludselig lugter der fælt af dielsel. Vi kører igennem og bilen humper sig ud af vejen. Vi holder ind til siden umiddelbart før de første hastighedsskilte og åbner motorrummet som er sjasket ind i diesel. Godt, vi kommer ikke videre ved egen hjælp. Vi ringede til vejhjælpen og fik at vide at det var broen der skulle tage sig af det så vi skulle bare vente. Efter ca 15 min, kommer der en "bro-dame" gående fra betalingsanlæget hen til os. Vi snakker lidt frem og tilbage med hende. Hun kalder op til vagten, der rekvirerer vejhjælp til os. De får mit mobilnummer og vi bliver bedt om at vente på falck. Ca. 10 efter ringer vagten fra Broen for lige at høre præcist hvad der er galt og indformerer os om at han har snakket med Falck og de regner med at være der indenfor 45 min. Efter yderligere 20 min ringer han igen og siger at han kan se at Falck er på Peberholm, så nu kan det ikke vare så længe. Vi aftaler at vi skal transporteres til Sverige så vi kan hente vores anden bil, da vi skal til Sjælland. Vi ender med at få transporteret bilen væk fra broen og kommer hjem og henter den anden bil. Da vi ikke havde passeret broen inden uheldet kommer vi ikke til at betale for den "ekstra" overfart. :th2: Alle medarbejdere på Broen denne lørdag var meget hjælpsomme, og gjorde deres yderste for at vi fik en så god oplevelse som muligt i vores ikke særlig sjove situation. Hermed en stor tak til Øresundsbroen. DSC03683.JPG PS: Hurtigt Opelværksted søges :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites