Furland 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2007 Man kan da, lidt ironisk, sige at han åbentbart har efterladt sig et indtryk her inde... om det så er til plus eller minus siden, kan vi jo kun vurdere individuelt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2007 Jeg forstår ikke lige pointen med at give ham opmærksomhed endnu. Han sidder vel og griner på sidelinien og fornøjer sig over at han stadig får omtale herinde! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2007 Når, jeg syntes nu det var rimeligt tragikomisk. I må da indrømme at manden var hamrende god til at sætte sindene i kog her på forumet. Men hvordan kan man tage såan noget seriøst. Tror han mener det han skriver? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2007 I min sidste sætning forsvandt der et i. Spørgsmålet lyder: tror I han mener det han skriver? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Wonko the Sane 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2007 Det piner mig at forsvare mulen, men altså han skriver da ikke noget der overhovedet minder om det? Kan godt forstå du er chokeret, det er jeg også. Men de klaphatte som kører ræs igennem byen - de er da (om muligt) endnu mere primitive end mulen. Jeg synes faktisk ikke han fortjener at blive slået i hartkorn med dem - specielt nu han har valgt at være "in absentia". Er det hele ikke ligegyldigt egentlig? (inklusive mit "forsvar") Jo, du har helt ret. :o Min undskyldning må være at jeg var pænt træt i går. Og som sagt en anelse chokket over noget af det der blev skrevet på det andet forum.. Det var ikke meningen at slå ham i hartkorn med dem der skrev det jeg citerede (og jeg skrev trods alt - endnu en gang til min undskyldning - også specifikt at det ikke var ham jeg quote'ede).. Min kommentar var nok i bedste fald uvedkommende i denne tråd.. Sorry Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2007 Og som sagt en anelse chokket over noget af det der blev skrevet på det andet forum.. Det kan jeg som sagt godt forstå. En ting er at køre som en psykopat - en anden ting er at være så psykopat at man praler om det bagefter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2007 Så har du vidst ikke oplevet ham i hans Audi - da den virkede. Nej det er vist godt han har gjort sig upopulær, (også) hos dem der kan finde ud af at lave hans bil... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites