Jump to content
splint

Et medlem savnes

Recommended Posts

Når, jeg syntes nu det var rimeligt tragikomisk. I må da indrømme at manden var hamrende god til at sætte sindene i kog her på forumet. Men hvordan kan man tage såan noget seriøst. Tror han mener det han skriver?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det piner mig at forsvare mulen, men altså han skriver da ikke noget der overhovedet minder om det? Kan godt forstå du er chokeret, det er jeg også. Men de klaphatte som kører ræs igennem byen - de er da (om muligt) endnu mere primitive end mulen. Jeg synes faktisk ikke han fortjener at blive slået i hartkorn med dem - specielt nu han har valgt at være "in absentia". Er det hele ikke ligegyldigt egentlig? (inklusive mit "forsvar")
Jo, du har helt ret. :o Min undskyldning må være at jeg var pænt træt i går. Og som sagt en anelse chokket over noget af det der blev skrevet på det andet forum.. Det var ikke meningen at slå ham i hartkorn med dem der skrev det jeg citerede (og jeg skrev trods alt - endnu en gang til min undskyldning - også specifikt at det ikke var ham jeg quote'ede).. Min kommentar var nok i bedste fald uvedkommende i denne tråd.. Sorry :rose:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og som sagt en anelse chokket over noget af det der blev skrevet på det andet forum..
Det kan jeg som sagt godt forstå. En ting er at køre som en psykopat - en anden ting er at være så psykopat at man praler om det bagefter... :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites