macpack 10 Anmeld indhold Skrevet December 16, 2007 Har brug for nogle tips... Ved i hvor de er billigst at købe RED BULLs LIGHT.? Netto har dem til de 12sek kr uden pant, men de har bare ikke light udgaven.. Nogen der evt. ved om de kan købes til 10sek nogle steder.? (Husk det skal være light udgaven.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2007 Har brug for nogle tips... Ved i hvor de er billigst at købe RED BULLs LIGHT.? Netto har dem til de 12sek kr uden pant, men de har bare ikke light udgaven.. Nogen der evt. ved om de kan købes til 10sek nogle steder.? (Husk det skal være light udgaven.)Spar penge, og køb Powerking istedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2007 Det gør den, og den smager mindst ligeså godt som Red Bull:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2007 Er indholdet også identisk?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2007 Er indholdet også identisk??http://www.taurin.se/energidrycker/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2007 http://www.taurin.se/energidrycker/ Ah.. Cool.. Tak.. Men så skal man da lige en tur forbi Willy's! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2007 eller hemköp. de har dem også. 5.90 pr. stk. mener jeg det var. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2007 Man kan få rigtig god kaffe til den pris og det virker mindst lige så godt - ser lige bort fra placebo ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2007 Kaffe har så lige bivirkning at det smager meget meget dårligt og lugter dårligere end brændt gummi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JakobH 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2007 Ellers ligger der en Al Qaida kiosk-lagerhal-varehus-terrorcelle-ting ved Silvan i Almvik. Adressen er Bragegatan 10 mener jeg og selv om det ser skummelt ud, så tror jeg faktisk det er næsten legalt og de yder en virkelig kanon service. Han sælger en ramme Red Bull for 225 skr. og det med pant er ikke rigtig noget man gør så meget i:laugh: Hvis man altså selv henter den i kælderen:) Om prisen er den samme for Light ved jeg ikke, men det tror jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2007 Ellers ligger der en Al Qaida kiosk-lagerhal-varehus-terrorcelle-ting ved Silvan i Almvik. Adressen er Bragegatan 10 mener jeg og selv om det ser skummelt ud, så tror jeg faktisk det er næsten legalt og de yder en virkelig kanon service. Han sælger en ramme Red Bull for 225 skr. og det med pant er ikke rigtig noget man gør så meget i:laugh: Hvis man altså selv henter den i kælderen:) Om prisen er den samme for Light ved jeg ikke, men det tror jeg. Perfekt.. den vil jeg lige prøve af asap.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 http://www.taurin.se/energidrycker/Den amerikanske variant: http://kotaku.com/352207/pure-energy-a-critical-look-at-energy-drinks (...er der nogle der tager en ramme "Cocaine" med hjem fra USA næste gang!? :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
xanadu 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2008 Lang tid siden men hvis nogen er interesseret - en ramme Red Bull Sugar-free set til 199 plus pant (8,29 / dåse) igår hos Willy's Limhamn :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KC1984 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2008 red bull på flaske er der nogle der ved hvor man kan købe dem henne i nærheden af malmø:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2008 hos Lidl koster de (redbull light) 9,68 sv kr uden pant,,,,,,,,,,, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
xanadu 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2008 Nærheden af Malmö... hmm... de kostede stadig 199/24 = 8,29 SEK (uden pant) hos Willy's på Linnégatan igår :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites