macpack 10 Anmeld indhold Skrevet December 16, 2007 Nogle der kender busture til længere op i sverige hvor man for lejning af ski og liftkort til billige penge.. :) Gerne bus fra malmø, og måske en ski t/r samme dag.?:D Fra 1-3 dage.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2007 ellers kan du da bare selv køre til isaberg, der er ikke mere end et par hundrede km. http://www.isaberg.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2007 hopper gerne med på denne tråd. er interesseret i en hytte som ligge ikke alt for fandens lang oppe. med gode muligheder for langrend. alpint er ligegyldigt. nogen som kender en som kender en der har en hytte, eller ved hvor man kan leje sådan en privat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2007 Tror ikke helt min lille corolla 1.3 med anden års vinterdæk ville kunne komme igennem der oppe. :O) (Eller også er det bare mig.) Men jeg vil da lige prøve at finde et sted hvor man evt. kan tage bussen derop. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites