Jump to content
plup

Nogen gange er de altså bare lidt sære, de svenskere

Recommended Posts

Jeg plejer stort set altid at forsvare svenskerne når folk siger det ene og andet om dem. Men indrømmet - det her er altså bare for skummelt :rolleye:http://pol.turengaartil.dk/nyheder/article43543.ece Man kan ovenikøbet se en animeret video af den :D http://www.dagbladet.no/dinside/2007/11/30/519787.html
Hold da helt op - hva ska man ellers sige til det :confused: Tænk at kunne få sådan en idé :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe - Ælgen er sikkert en and :rolleyes:. Men hvis det viser sig at ælgen virkelig er en ælg, så synes jeg den skal bygges i Malmø ude ved Västra Hamnen :th2:. Stedet mangler lidt vovet akitektur og man kunne passende bruge Turning Torso som elevatoren op i munden på ælgen. Fra København vil man så kunne glo længe og fuld af undren på Malmøs nye silluet. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg plejer stort set altid at forsvare svenskerne når folk siger det ene og andet om dem. Men indrømmet - det her er altså bare for skummelt :rolleye:http://pol.turengaartil.dk/nyheder/article43543.ece Man kan ovenikøbet se en animeret video af den :D http://www.dagbladet.no/dinside/2007/11/30/519787.html
Det kaldes visioner :cool: Hvis de ellers kan finde investorer så mener jeg det er et initiativ så godt som noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En svane?, nej Danmark må straks vise, hvem der fører an i Norden ved at opføre en 47 meter høj smældfed so i guldbronzeret beton på Saltholm, hvor den belyst af kraftige projekører dag og nat vil kunne ses viden om, måske endda fra rummet! Den skal vende rumpen mod Sverige, så man kan beskue svenskekysten gennem røvhullet. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En svane?' date=' nej Danmark må straks vise, hvem der fører an i Norden ved at opføre en 47 meter høj smældfed so i guldbronzeret beton på Saltholm, hvor den belyst af kraftige projekører dag og nat vil kunne ses viden om, måske endda fra rummet! Den skal vende rumpen mod Sverige, så man kan beskue svenskekysten gennem røvhullet. :D[/quote'] Genialt! :laugh: Så skal vi bare finde nogle investorer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe - Ælgen er sikkert en and :rolleyes:. Men hvis det viser sig at ælgen virkelig er en ælg' date=' så synes jeg den skal bygges i Malmø ude ved Västra Hamnen :th2:. Stedet mangler lidt vovet akitektur og man kunne passende bruge Turning Torso som elevatoren op i munden på ælgen. Fra København vil man så kunne glo længe og fuld af undren på Malmøs nye silluet. :D[/quote'] Elgen er skam ingen and. Der har været artikler i Sydsvenskan, hvor man kunne komme på en vizuel rundtur inden i maven på elgen og se bl.a. restaurant og koncertsal. I geviret skal der være cafeteria med en fantastik udsigt over området. Den skal stå på en bakketop med 2 ben i Västerbotten og 2 ben i Österbotten. Den står og bider i et kæmpefyrretræ, som rummer en elevator. Den kommer til at koste 60 mill. svenske kroner, og pengene skal komme ind bl.a. ved at sælge "elg-aktier". Jeg, der elsker elge, synes det er en fantastisk idè og håber bare den bliver en realitet i min levetid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Älgen är nog där för tyskar och danskar Lite sent på att svara kanske, men jag har inte orkat registrera mig här förens nu. Måste ju säga att jag skäms lite över den där älgen, som svensk. Men kunderna förväntas nog faktiskt vara tyskar och danskar.:p Vi är inte så älgtokiga i Sverige men det är många som försöker tjäna pengar på turisterna.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lite sent på att svara kanske, men jag har inte orkat registrera mig här förens nu. Måste ju säga att jag skäms lite över den där älgen, som svensk. Men kunderna förväntas nog faktiskt vara tyskar och danskar.:p Vi är inte så älgtokiga i Sverige men det är många som försöker tjäna pengar på turisterna.
Men det det dog en svensk kunstner, der ønsker at lave elgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja de er skøre de svensker. Men ved I hvad? Jeg har faktisk hørt rygter om nogle hel-skøre dansker der skal ha bygget en hel by af Lego!
Ja, og tænk, de har også en hel landsby, hvor man kan komme og lege stenalderfolk. Hurra for tilbageskridtet.:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lite sent på att svara kanske, men jag har inte orkat registrera mig här förens nu. Måste ju säga att jag skäms lite över den där älgen, som svensk. Men kunderna förväntas nog faktiskt vara tyskar och danskar.:p Vi är inte så älgtokiga i Sverige men det är många som försöker tjäna pengar på turisterna.
Og, jeg skal da klart op og sidde i den elg.... kun fordi jeg kan :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites