Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet December 14, 2007 Oldboys holdet er nedlagt. Men er der interesse for lidt bold, for sjovt, er du velkommen til at skrive. Vi har en bane hver søndag kl. 14 i Oxie Og kan vi samle ca. 13 til 14 spiller fra 28 år og op kan vi få nogle sjove træningskampe imod andre hold. Den første kamp er den 13. april Hjemmeside om Oxie www.bricksite.com/oxie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Vinterpausen er slut Hej med jer alle. Så er julen og nytåret overstået vinterpausen er slut og vi er alle nok blevet et par kilo tunger, det skal vi gøre noget ved. Oxie oldboys er på banen igen det er på Lerbäcksvägen 2 i Oxie fra søndage 19.1.2008 kl.14 Oxie Oldboys har nu omklædningsrum, keler, flere bolde ja du ligner det et rigtigt hold. Så kære venner få fat I alt hvad der kan krybe og gå, vi har brug for spiller og heppe piger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Bare lidt ærgeligt at man skal være over 35 for at deltage! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Hej Thomas I 2008 får vi 11 til 12 opvisnings/træningskampe så mød bare op her er ingen alders grænse det er først fra 2009 når det løs i dens svenske oldboys liga Hilsen Kim Andersen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 I 2008 får vi 11 til 12 opvisnings/træningskampe så mød bare op her er ingen alders grænse det er først fra 2009 når det løs i dens svenske oldboys liga Hilsen Kim Andersen Ved du hvilke dage de ligger ? Jeg har en del weekender hvor jeg ikke kan deltage, både i træning og evt. kampe (min race kalender kommer i 1. række) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2008 Til MC Madsen Dato og tid bliver først fastlagt i marts mdr. i samarbejde med holdet Månederne bliver april, maj juni, juli og august. Hilsen kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2008 Den 19.1.2008 er nu altså på lørdag ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2008 SØNDAG den 19 Hej til alle. Jeg kan desværre ikke komme SØNDAG den 19 jeg har trukket en ekstra vagt (l…) Hvis der er en som kan kommer forbi fredag eller lørdag og hente nøglen til bolde og omklædningsrum så send en mail:thumbup: Hilsen Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2008 Hej til alle. Jeg kan desværre ikke komme SØNDAG den 19 jeg har trukket en ekstra vagt (l…)Måske du skulle synkronisere din kalender (til 2008?), så de ikke står og mangler der d.19. (vi er ikke i oktober endnu...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2008 Medlemskab i Oxie IF oldboys er 850,00 svenske for et helt kalender år incl. Forsikring sidste frist for betaling er søndag d. 19. januar 2008. Er der nogen som har betalt? Kommer der nogen overhovedet på søndag ...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 søndag den 19 Der er rigtig mange afbud til træning på søndag den 19 derfor er den første træning flyttet til søndag den 27 kl. 14.00 vi ses :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 Der er rigtig mange afbud til træning på søndag den 19 derfor er den første træning flyttet til søndag den 27 kl. 14.00 vi ses :th2:.....du mener vel så "søndag den 26. januar"' date=' efter som du bliver ved med at skrive søndag den 19. januar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 D. 19. er en lørdag.... d. 27. er søndag.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 D. 19. er en lørdag.... d. 27. er søndag..Ja, det ved alle i Skåne, undtagen Kim Andersen i Oxie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 27.1-2008 Ja ja jeg har forstået (det har jo lige været nytår) :rolleye:det er søndag den 27.1-2008 kl. 14.00:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2008 håndbold - Oxie oldboys 1-0 Til alle oldboys. Da Danmark skal spille håndboldfinale i EM i dag regner jeg ikke med der kommer nogle til træning i dag. Kroatien - Danmark 29-32:D:th2: Næste træningssamlingen er søndag er den 3.2 kl. 14.00 Nøgler til klubhuset kan hentes hos mig onsdag eller torsdag aften, da jeg skal på arbejde fredag, lørdag og søndag.:thumbdown:mad: Hilsen kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2008 Er der nogen der har hentet nøgler???????? og er der nogen der er klar hvis vi kan få fat i nøglerne???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2008 jeg var forbi kort ved kl 14 tiden i dag 3/2-08 men der var ikke nogle. Af rent nysgerighed kunne det da være sjovt at høre om der er nogle der har betalt kontingent, for så ville jeg da før mig lidt snydt, da der åbenbart ikke skal så meget til før "træningen" bliver aflyst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2008 søndag 10. feb Hey hvor stor tilslutning er der for lidt bold i morgen, de har jo lovet 10 grader, Dk spiller ikke håndbold, og det har ikke regnet i et stykke tid. så hvad siger i? er der nogle friske... Mvh APGraph Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Hey hvor stor tilslutning er der for lidt bold i morgen, de har jo lovet 10 grader, Dk spiller ikke håndbold, og det har ikke regnet i et stykke tid.Fik du så spillet lidt med dig selv igår, eller kom der nogle andre? Måske vejret var for godt igår til at spille fodbold, undskyldninger har der jo været masser af ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2008 Fik du så spillet lidt med dig selv igår, eller kom der nogle andre? Måske vejret var for godt igår til at spille fodbold, undskyldninger har der jo været masser af ;) Vi var hele 2 der mødte, så det var jo stort. Men så blev bilen da vasket istedenfor. Mvh AP Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Træning Der er afbud fra APGraph og Kim søndag den 17. Feb Nøgler til omk-rum kan hentes hos kim Nu da solen er begyndt, at titte frem håber vi på et støre fremmøde til lidt bold fra den 24 Feb Hjemmeside www.teampoint.net/team/oxieoldboys Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Der er afbud fra APGraph og Kim søndag den 17. Feb Nøgler til omk-rum kan hentes hos kim Du kommer ikke selv ??? Altså, jeg overvejer at starte til noget bold.... Men, der kommer 2-3 stk hver gang ? Der bliver sgu' halv-langt at løbe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Hej med dig MC Madsen Det er rigtig, der er sgu' halv-langt at løbe. Jeg tror ikke på, at alle går i kirke eller på arbejde hver søndag (smil) så dem der ikke gør det skal vi have fat i.:D Skal dette op, at køre må alle der har lyst til lidt bold gøre reklame for det. Jeg tror stadig på ideen. Er der nogle som har energi til at hjælpe så skriv til mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2008 søndag 24. feb Vi kommer 2 måske 3, så vi håber på at se andre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites