Jeppe 10 Anmeld indhold Skrevet December 14, 2007 Hejsa. Jeg har en aktiv Subwoofer som ikke virker mere. Jeg har prøvet alt for at få den til at virke, men død er den ihvertfald! Så jeg ville lige høre om der er nogen herinde som kender et godt elektronik værksted eller en elektronik tekniker som kunne kigge på den...?? Det er garanteret en lille bagatel. Det ville være fedt hvis der var noget i Malmø området.:) Jeppe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jmdk 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2007 Hej! Jeg er uddannet elektronik tekniker. Hvad vil den ikke? Er den helt død? Bor i Käglinge (ved Oxie) Mvh Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2007 Hej Jesper. Det lyder da fedt hvis du kunne hjælpe. Den vil ikke tænde for forstærkeren længere. Det er kun lyset som tænder i den. Før den gik helt død, kom den pludselig med nogle sindsyge lyd udbrud! Nogle dyb frekvente chock lyde af en art. Svært at forklare. Når jeg havde fx. et antennestik i min almindelige surround forstærker, så gik det lige i Subben... Den brummede som en åndsvag. Så hev jeg stikket ud og så forsvandt det.... Jeg ved ikke om det er en komponent som er brændt af i den så den ikke får strøm til forstærkeren. Eller om den er blevet overbelastet på en måde. Det var efter vi flyttede den begyndte at strejke. Den kunne spille i en times tid uden problemer, så pludselig slukkede forstærkeren. Så kunne der gå 30 min. så tændte den af sig selv igen. Nogle gange når den ikke ville tænde, så kunne man tænde/slukke for strømmen på selve Subwooferen ad flere gange. Så kom den. Men nu vil den ikke mere. Vi kan lige tage den over PB hvis det er. Jeppe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites