Mik-Mag 10 Anmeld indhold Skrevet December 13, 2007 Efter at havde læst lidt bliver jeg lidt forvirret. Vi flyttede her op den 1/9 og har egentlig ikke snakket med min læge i Holbæk. Men har jeg stadig ham?? Efter jeg er flyttet?? Skal ha fornyet en racept her i næste uge nemlig?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2007 Der er frit lægevalg i DK, så ja - du kan fint fortsætte med at konsultere din gamle kvaksalver :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skaanebo 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2007 Du kan kun bruge din gamle læge i Danmark, hvis du arbejder i Danmark og har fået det særlige grænsegængersygesikringsbevis (det var et langt ord!). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2007 Du kan kun bruge din gamle læge i Danmark' date=' hvis du arbejder i Danmark og har fået det særlige grænsegængersygesikringsbevis (det var et langt ord!).[/quote']Ovenstående gik jeg så ud fra i min tidligere post Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2007 Du kan kun bruge din gamle læge i Danmark' date=' hvis du arbejder i Danmark og har fået det særlige grænsegængersygesikringsbevis (det var et langt ord!).[/quote'] Derudover kan du faktisk bruge hvilken læge som helst i DK, hvis du nu finder en nærmere til job. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites