MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet December 12, 2007 Dether er ikke for at hænge nogle ud, de er helt sikkert skrevet uden omtanke og jeg er sikker på vedkomne efterfølgende godt kan se det sjove i disse indlæg.... Selv vil jeg gerne nominere et indlæg i denne tråd: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=80098#post80098 Indlægget er fra Emre der skriver: :D :D :D "kan man også bruge produktet til en mercer c270 med sort læder?" Det er klasse humor... Lad os finde 10 sjove indlæg og så laver vi en afstemning.... Der er jo mange at ta' af... Bl.a. husker jeg noget om en død kat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 Det ville have været ret nemt hvis SM stadig havde sin profil. For så kunne man bare linke til " Se alle indlæg af Supermule" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 Hvad med den her:D;) http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11378 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 Hvad med den her:D;) http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11378 Topkandidat :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2007 Hvad med den her:D;) http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11378 Hehehe... Jeg vidste den ville komme :D... Men, er selvfølgelig godkendt som kandidat :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2007 Hvad med den her:D;) http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11378 Enig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2007 Hihi ja den var sku lige til højre benet:laugh: Men jeg tager bare benskinder på til fodbold imorgen:scared: Hehehe... Jeg vidste den ville komme :D... Men' date=' er selvfølgelig godkendt som kandidat :th2:[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2007 her kvalificeret dumhed, desværre gentaget adskillige gange af andre idioter http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=28714&postcount=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2007 Ja ok den tager vist prisen:rolleye: Sorry Palle:laugh: her kvalificeret dumhed, desværre gentaget adskillige gange af andre idioter http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=28714&postcount=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 5, 2008 Hmm... Lad os finde 10 sjove indlæg og så laver vi en afstemning.... Der er jo mange at ta' af... Sjov er følgende link nok ikke, og værdien sværd at få øje på, medmindre man har et markant indre ønske om at projektere sig selv, IMO: www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11555 "Ja, sikke et emne...." - citat slut ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2008 Sjov er følgende link nok ikke, ...medmindre man har et markant indre ønske om at projektere sig selv, IMO: www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11555 ;) Du mener altså projektere sig selv sådan lidt ligesom dem der har et behov for at gøre opmærksom på hvilket lækker bil de køre i ved at have bilens logos som deres avatar her på debatten ? Jeg stemmer iøvrigt selv på dette indlæg: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11572&highlight=stemme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 5, 2008 Du mener altså projektere sig selv sådan lidt ligesom dem der har et behov for at gøre opmærksom på hvilket lækker bil de køre i ved at have bilens logos som deres avatar her på debatten ? He he - fin sammenligning; men det hænger for mig personligt faktisk ikke sådan sammen. Når jeg som ekstrem bilentusiast anvender dette logo, er det at sammenligne med de Brøndby eller FCK fans, som anvender al deres tid og krudt på klubben. Så meget fan, at de ikke kan bevæge sig uden at markedsføre tilhørsforholdet i enhver sammenhæng ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RAG 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2008 Et sidespring: Mogens, jeg ser at du søger en Porsche 944 Cabriolet, helst S2. Såfremt jag har min Porsche opdragelse i orden, så fik man kun Cabriolet i enten S2 eller Turbo version. Der blev lavet nogle 924 og muligvis også 944 af alternative "Tag-kappere", men som sagt enten en S2 eller Turbo, hvis det skal være ægte Porsche. Turbo versionen er meget sjælden og hammerdyr. I øvrigt blev 968'en også lavet som Cabriolet. Det var forgængeren til Boxsteren, og iøvrigt motorstærkere end både Boxster 2,5 og 2,7 (række 4, 3,0 med 240 hk og 305 Nm). Kun Boxster S med 3,2 motor overgik 968'eren. 968'eren er dog noget dyrere end 944. men som regel er det rigtig velholdte biler, især Cabriolet. Dog er den mørkeblå Cabriolet på Blocket som er lidt tvivlsom. Jeg kan iøvrigt henvise til 2 ganske udmærkede svenske Porsche fora: www.944sverige.com (fokuseret på 924/944/968) www.porsche.nu (den svenske Porsche klub) Go' fornøjelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 5, 2008 Såfremt jag har min Porsche opdragelse i orden, så fik man kun Cabriolet i enten S2 eller Turbo version. Der blev lavet nogle 924 og muligvis også 944 af alternative "Tag-kappere", men som sagt enten en S2 eller Turbo, hvis det skal være ægte Porsche. Turbo versionen er meget sjælden og hammerdyr. I øvrigt blev 968'en også lavet som Cabriolet. Det var forgængeren til Boxsteren, og iøvrigt motorstærkere end både Boxster 2,5 og 2,7 (række 4, 3,0 med 240 hk og 305 Nm). Kun Boxster S med 3,2 motor overgik 968'eren. 968'eren er dog noget dyrere end 944. men som regel er det rigtig velholdte biler, især Cabriolet. Dog er den mørkeblå Cabriolet på Blocket som er lidt tvivlsom. Jeg kan iøvrigt henvise til 2 ganske udmærkede svenske Porsche fora: www.944sverige.com (fokuseret på 924/944/968) www.porsche.nu (den svenske Porsche klub) Tak for det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2008 Sjov er følgende link nok ikke, og værdien sværd at få øje på, medmindre man har et markant indre ønske om at projektere sig selv, IMO: www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11555 "Ja, sikke et emne...." - citat slut ;) Ja - dum ubehagelig snak for en automobilsælger/importør ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 5, 2008 Ja - dum ubehagelig snak for en automobilsælger/importør ;) Der er vist ik' den store sammenhæng dér... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Der er vist ik' den store sammenhæng dér... :) Nå men jeg forstår ikke hvorfor du synes emnet/indlægget kvalificere sig til at være i top 10 over dummeste indlæg ? Consumer behavior statistik er et klassisk studie, og dette er da et reelt "present-day consumption to long-term investment" spørgsmål . Man kunne evt. også se på om singler bruger mere på biler eller gucci tasker end folk med børn. Men Ok sådanne analyser er tit kontroversiele. Økonomiprofessor på universitetet i Nevada, Las Vegas, Hans-Hermann Hoppe havnede i fedtefadet, da han under en forelæsning som illustrativt eksempel nævnte, at homoseksuelle svinger kreditkortet hyppigere end heteroseksuelle. In his lectures, Mr. Hoppe said that certain groups of people -- including small children, very old people, and homosexuals -- tend to prefer present-day consumption to long-term investment. Because homosexuals generally do not have children, Mr. Hoppe said, they feel less need to look toward the future. (In a recent talk at the Ludwig von Mises Institute, which Mr. Hoppe says was similar to his classroom lecture, he declared, "Homosexuals have higher time preferences, because life ends with them.") [The student], Mr. Knight found that argument unwarranted and obnoxious, and he promptly filed a complaint with the university. In a telephone interview on Saturday, Mr. Knight said: "I was just shocked and appalled. I said to myself, Where the hell is he getting this information from? I was completely surprised, and that's why I went to the university about this."[1] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Nå men jeg forstår ikke hvorfor du synes emnet/indlægget kvalificere sig til at være i top 10 over dummeste indlæg ? Consumer behavior statistik er et klassisk studie, og dette er da et reelt "present-day consumption to long-term investment" spørgsmål . Man kunne evt. også se på om singler bruger mere på biler eller gucci tasker end folk med børn. Men Ok sådanne analyser er tit kontroversiele. Nu er "Sunddebat" jo hverken Harward eller RUC, men et forum, hvor man deler erfaring og oplevelser. Jeg kan i den sammenhæng ikke se, hvad jeg skal bruge oplysningen om andres "biløkonomi" til - hvor stor en procentdel bilen udgør af indkomsten. Det er jo et vidt begreb, hvad der er forudsætningen for det og ikke mindst meget afhængig af folks interesser mm. - det nævner folk jo intet om, så hvorledes skal oplysningerne kunne anvendes på tværs? Nej vel :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Har du aldrig selv startet en 'hyggetråd'? En tråd behøver ikke kun være "spørg om hvor folk kører hen i deres biler -> svar" for at være interessant. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Har du aldrig selv startet en 'hyggetråd'? En tråd behøver ikke kun være "spørg om hvor folk kører hen i deres biler -> svar" for at være interessant. OK - kapiert :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2008 Nu er "Sunddebat" jo hverken Harward eller RUC LOL.... Kæft en humor sammenligning :D!!!!!! Top dollar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites