Jump to content
skallstorp

Lorte bro

Recommended Posts

Nu er det denne gang "tekniske problemer". Det er sikkert deres windows 95, som er gået ned :sick: Nogen som har tal på, hvor mange flere gange Øresundsbroen er lukket pga. "utilsigtede hændelser" end Storebælt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er det denne gang "tekniske problemer". Det er sikkert deres windows 95, som er gået ned :sick: Nogen som har tal på, hvor mange flere gange Øresundsbroen er lukket pga. "utilsigtede hændelser" end Storebælt?
Nej edit... Det er nok computeren, som regner på, hvor meget ekstra de kommer til at tjene ved at tage r***n på pendlerne, som er gået ned - den kunne ikke behandle så store tal :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den bro er altså blevet en farce. Før 2007 var der ingen problemer' date=' men nu, så hagler problemerne ned over broen og dens "kompetente" ledelse :sick:[/quote'] "Før 2007 var der ingen problemer ..." Hvad mener du med det ? Du flyttede måske til Sverige i 2007, og derfor var der ikke problemer med broen før det ? Efter min opfattelse har der været de samme problemer, ganske vist i variende grad men sådan vil det jo altid være, med broen siden 2001.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er egentligt lidt skræmmende, at man ikke har et backup strøm system på Øresundsbroen, netop til de her forhold. Tænk, hvis det samme var sket i lufthavnen :scared: Men igen, intet kommer efterhånden bag på mig med den bro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der egentlig nogen der kan huske hvad de gjorde dengang der var strøm afbrydelse i København og dele af Malmø for nogle år siden? Jeg kan huske at vi kørte med Taxi over broen for at komme hjem da togene ikke kørte, men dengang var broen måske ikke ramt:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
"Før 2007 var der ingen problemer ..." Hvad mener du med det ? Du flyttede måske til Sverige i 2007, og derfor var der ikke problemer med broen før det ? Efter min opfattelse har der været de samme problemer, ganske vist i variende grad men sådan vil det jo altid være, med broen siden 2001.
Jeg har boet her siden januar 2004 og har endnu ikke oplevet før i år, at der har været ulykker eller for den sags skyld strømafbrydelse på sikkerhedssystemet :scared: Der har været enkelte dage, hvor man har hørt, at broen har været lukket i nogle timer pga. storm, men intet som i år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der egentlig nogen der kan huske hvad de gjorde dengang der var strøm afbrydelse i København og dele af Malmø for nogle år siden? Jeg kan huske at vi kørte med Taxi over broen for at komme hjem da togene ikke kørte, men dengang var broen måske ikke ramt:rolleyes:
Var det ikke noget med at skåne / malmö trak strøm fra kbh :D Men strømafbrydelses er i tunnelen, dansk side jo :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har boet her siden januar 2004 og har endnu ikke oplevet før i år, at der har været ulykker eller for den sags skyld strømafbrydelse på sikkerhedssystemet :scared: Der har været enkelte dage, hvor man har hørt, at broen har været lukket i nogle timer pga. storm, men intet som i år.
Ja det har virkeligt været skidt på det sidste, mindes heller ikke så mange problemer før :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok er det kun i tunelen? Så lad os dog komme afsted, op med det skildt om nedsat hastighed også bare derud af;)

Var det ikke noget med at skåne / malmö trak strøm fra kbh :D Men strømafbrydelses er i tunnelen, dansk side jo :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er egentligt lidt skræmmende, at man ikke har et backup strøm system på Øresundsbroen, netop til de her forhold. Tænk, hvis det samme var sket i lufthavnen :scared: Men igen, intet kommer efterhånden bag på mig med den bro.
hmm - troede egentligt det var det de havde investeret i ude på Peberholmen ??? Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hmm - troede egentligt det var det de havde investeret i ude på Peberholmen ??? Mvh Alex
Jeg ved kun, at den nye mast, der er placeret på Peberholm er en mast til brug for forsvarets kystradar. Den skal selvfølgelig have noget udstyr, derudover skulle der være opgraderet en repeaterløsning for mobiltelefoni. Men om, der også er backup udstyr til Øresundsbroen, det ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites