skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet December 11, 2007 Lukket igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Nu er det denne gang "tekniske problemer". Det er sikkert deres windows 95, som er gået ned Nogen som har tal på, hvor mange flere gange Øresundsbroen er lukket pga. "utilsigtede hændelser" end Storebælt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 De har 2 timer og 15 minutter til at løse det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 nix under 1 time... skal hjem og ordne lidt badeværelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Nu er det denne gang "tekniske problemer". Det er sikkert deres windows 95, som er gået ned Nogen som har tal på, hvor mange flere gange Øresundsbroen er lukket pga. "utilsigtede hændelser" end Storebælt? Nej edit... Det er nok computeren, som regner på, hvor meget ekstra de kommer til at tjene ved at tage r***n på pendlerne, som er gået ned - den kunne ikke behandle så store tal :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Nogle der ved om togene også er stoppet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Hvad faen, hvilke tekniske problemer kan en bro lige få??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Hvad faen' date=' hvilke tekniske problemer kan en bro lige få??? [/quote'] Godt spørgsmål... mit gæt går på at der er gået noget galt med det vedligeholdelsesarbejde som de skal starte på idag: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Så må bommene op manuelt..... Mere skal der ikke til for at det problem er løst ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Også togene Ja, de er stoppet også. Og der er rigtig mange biler i Kastrup nu (Min søn har "fornøjelsen" af udsigten. QUOTE=pelle83;133313]Nogle der ved om togene også er stoppet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Wonko the Sane 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Srømafbrydelse (???) http://sydsvenskan.se/malmo/article286252.ece Og også togene, ja.. Tilsyneladende.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Den bro er altså blevet en farce. Før 2007 var der ingen problemer, men nu, så hagler problemerne ned over broen og dens "kompetente" ledelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Min bil kører ikke på strøm, så se at få åbnet de bomme manuelt:fight: Srømafbrydelse (???) http://sydsvenskan.se/malmo/article286252.ece Og også togene, ja.. Tilsyneladende.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 De sagde strømafbrydelse i nyhedsradio kl 15, så hele sikkerhedssystemet er nede. Det er det sidste som gør, at broen er lukket (ifølge dem). Og det er også tog, ja. Står og skal til julefrokost kl 17......argh!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Fint så stil et skilt med teksten max 70 km/t over broen:th2: De sagde strømafbrydelse i nyhedsradio kl 15' date=' så hele sikkerhedssystemet er nede![/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 der er strømafbrydelse i tunnelen = ingen overvågning, ingen ventilation :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RAG 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Den bro er altså blevet en farce. Før 2007 var der ingen problemer' date=' men nu, så hagler problemerne ned over broen og dens "kompetente" ledelse [/quote'] "Før 2007 var der ingen problemer ..." Hvad mener du med det ? Du flyttede måske til Sverige i 2007, og derfor var der ikke problemer med broen før det ? Efter min opfattelse har der været de samme problemer, ganske vist i variende grad men sådan vil det jo altid være, med broen siden 2001. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Det er egentligt lidt skræmmende, at man ikke har et backup strøm system på Øresundsbroen, netop til de her forhold. Tænk, hvis det samme var sket i lufthavnen Men igen, intet kommer efterhånden bag på mig med den bro. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Er der egentlig nogen der kan huske hvad de gjorde dengang der var strøm afbrydelse i København og dele af Malmø for nogle år siden? Jeg kan huske at vi kørte med Taxi over broen for at komme hjem da togene ikke kørte, men dengang var broen måske ikke ramt:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 "Før 2007 var der ingen problemer ..." Hvad mener du med det ? Du flyttede måske til Sverige i 2007, og derfor var der ikke problemer med broen før det ? Efter min opfattelse har der været de samme problemer, ganske vist i variende grad men sådan vil det jo altid være, med broen siden 2001. Jeg har boet her siden januar 2004 og har endnu ikke oplevet før i år, at der har været ulykker eller for den sags skyld strømafbrydelse på sikkerhedssystemet Der har været enkelte dage, hvor man har hørt, at broen har været lukket i nogle timer pga. storm, men intet som i år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Er der egentlig nogen der kan huske hvad de gjorde dengang der var strøm afbrydelse i København og dele af Malmø for nogle år siden? Jeg kan huske at vi kørte med Taxi over broen for at komme hjem da togene ikke kørte, men dengang var broen måske ikke ramt:rolleyes: Var det ikke noget med at skåne / malmö trak strøm fra kbh :D Men strømafbrydelses er i tunnelen, dansk side jo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Jeg har boet her siden januar 2004 og har endnu ikke oplevet før i år, at der har været ulykker eller for den sags skyld strømafbrydelse på sikkerhedssystemet Der har været enkelte dage, hvor man har hørt, at broen har været lukket i nogle timer pga. storm, men intet som i år. Ja det har virkeligt været skidt på det sidste, mindes heller ikke så mange problemer før :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Ok er det kun i tunelen? Så lad os dog komme afsted, op med det skildt om nedsat hastighed også bare derud af;) Var det ikke noget med at skåne / malmö trak strøm fra kbh :D Men strømafbrydelses er i tunnelen, dansk side jo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Det er egentligt lidt skræmmende, at man ikke har et backup strøm system på Øresundsbroen, netop til de her forhold. Tænk, hvis det samme var sket i lufthavnen Men igen, intet kommer efterhånden bag på mig med den bro. hmm - troede egentligt det var det de havde investeret i ude på Peberholmen ??? Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 hmm - troede egentligt det var det de havde investeret i ude på Peberholmen ??? Mvh Alex Jeg ved kun, at den nye mast, der er placeret på Peberholm er en mast til brug for forsvarets kystradar. Den skal selvfølgelig have noget udstyr, derudover skulle der være opgraderet en repeaterløsning for mobiltelefoni. Men om, der også er backup udstyr til Øresundsbroen, det ved jeg ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites