skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet December 10, 2007 Få er det frit frem for tilmelding til Svensk kursus i Skurup til vårterminen. Kontakt maria.asklund@skurup.se Nu er vores kursus Svensk for Danskere slut for denne gang. Vi havde alle 4 !! en rigtig hyggelig afslutning. Agnes var rigtig glad for afbudene der gjorde at hun ikke havde köbt alt for meget kage. ( Som hun jo selv betaler ud af egen lomme. Surt opstöd, JA DET ER DET. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 Hvad koster sådan et kursus?? Og hvor lang tid er det over Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 Nogen, der har kendskab til kurser tættere på Klagshamn? Vi er 2 der meget gerne vil deltage :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Skallstorp: Er det stadig Agnes der vil undervise til foråret? Ikke at jeg har noget imod hende:), men hun snakkede bare om, at vi måske kunne få en svensker ud at undervise... Michael og Carina: Det er voksenundervisningen i Skurup der arrangerer, så det er gratis (for folk i Skurup kommune?) ARN: folkeuniversitetet i Malmö har gode kurser i svensk for danskere. Både begynder- og fortsättningskurs. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Skallstorp: Er det stadig Agnes der vil undervise til foråret? Ikke at jeg har noget imod hende:), men hun snakkede bare om, at vi måske kunne få en svensker ud at undervise... Næææh - I får skam en rigtig svensker til "vårterminen". Han hedder Christer Edström og er en flink lidt ældre herre (59 år). Jeg ved det, fordi jeg går til svensk hos ham på dagtid - også på Komvux. Christer er som sagt en flink fyr, som meget tålmodigt underviser i svensk - og andre fag. Absolut at anbefale - med reservation for, at hans kendskab til det danske sprog nok ikke tilnærmelsesvis er på højde med, hvad I er vant fra fra Agnes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 ARN: folkeuniversitetet i Malmö har gode kurser i svensk for danskere. Både begynder- og fortsättningskurs. Takker Sanne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2009 Næææh - I får skam en rigtig svensker til "vårterminen". Han hedder Christer Edström og er en flink lidt ældre herre (59 år). Jeg ved det, fordi jeg går til svensk hos ham på dagtid - også på Komvux. Christer er som sagt en flink fyr, som meget tålmodigt underviser i svensk - og andre fag. Absolut at anbefale - med reservation for, at hans kendskab til det danske sprog nok ikke tilnærmelsesvis er på højde med, hvad I er vant fra fra Agnes. syns jeg kan mærke mit sprog ikke er nok altid - begyndt at slå over i tysk i bare desperation, og det kan jeg slet ikke Hvornår starter næste termin, og er det bare at melde sig eller ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2009 syns jeg kan mærke mit sprog ikke er nok altid - begyndt at slå over i tysk i bare desperation, og det kan jeg slet ikke Hvornår starter næste termin, og er det bare at melde sig eller ? Den nye høsttermin startede officielt den 19. august 2009. Men - HVIS der er ledige pladser, så er det aldrig for sent. Jeg ville skynde mig ... Der har tidligere været overtegnet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites