jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet December 10, 2007 Ja, man troede jo man var på vej til Blentarp, men sådan skulle det så ikke gå... :( Nu overvejer jeg kraftigt at flytte til Ängelholm, og ville lige høre om der er andre herinde, som bor deroppe? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 Lækker by, rigtig hyggelig - har været deroppe et par gange og besøge svenske venner :-) Men den er ikke billig at købe i hehe. er et eftertragtet område for svenskere :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2007 giver basse ret, rigtig hyggelig by, gode muligheder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2007 jeg har også hørt rigtigt meget godt om ängelholm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2007 Og det tager jo ikke mere end 20 min, så er du i helsingborg - motorvejen går lige forbi Ängelholm. Kiggede selv på lejlighed, inden jeg købte i Ödåkra - men priserne var lidt for høje kontra den ekstra køretur jeg skulle ud på, hver dag. Og så har de den hyggeligste vandfestival hvert år - var ude og se den sidste år - byen er fyldt med mennesker, og der er båd kapløb mv. og et kæmpe festfyrværkeri. PS - tag godt med myggebalsam på *G* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2007 Ängelholm - hjemby for Koenigsegg super sportsbilen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites