ZeNi 10 Anmeld indhold Skrevet December 9, 2007 Så forsøges der igen at blive arrangeret lidt indefodbold. Vi spiller i Kockum Fritid i Västre Hamnen Lørdag 15 december 13:00-14:00. Vi skal nå et antal på 10-12 stykker. Hvem er friske, meld jer her. Venligst skriv ik "jeg vil gerne men kan desværre ik" eller "kan det ik blive kl xx istedet" og alt sådan ævl. Afhængig af antal vil prisen være mellem 40 og 50 sek. Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Jeg er på, men det vidste du jo allerede :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Jeg vil gerne, og kan godt:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poppelvig 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Jeg vil meget gerne men kan desværre ikke den dag. Så hvis der bliver arrangeret noget en anden gang så er jeg frisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Jeg vil meget gerne men kan desværre ikke den dag. Så hvis der bliver arrangeret noget en anden gang så er jeg frisk. Læs lige Mortens indlæg grundigt:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Så forsøges der igen at blive arrangeret lidt indefodbold. Vi spiller i Kockum Fritid i Västre Hamnen Lørdag 15 december 13:00-14:00. Vi skal nå et antal på 10-12 stykker. Hvem er friske, meld jer her. Venligst skriv ik "jeg vil gerne men kan desværre ik" eller "kan det ik blive kl xx istedet" og alt sådan ævl. Afhængig af antal vil prisen være mellem 40 og 50 sek. Zeni Jeg er også frisk på en gang bold. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Synes tråden passer bedre ind i "Sport"...så den er hermed flyttet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 Hvis i mangler en mand, er jeg også klar... Dem der har spillet med mig før, ved at jeg ikke er god - til gengæld er jeg langsom! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 Jeg er frisk hvad er adr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 Jeg er også med... Boldspasser eller ej :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 Jeg vil også gerne deltage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 2 stk klar til lidt tryllekunster Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Er der flere pladser? Jeg er game. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 11 mand, en til så er vi hvad vi skal være De 11 er: zeni, credde, Aalborg, ApGraph, Spinner, Kim, McKawaManden, Allan C, Uffe, Uffe XX, Junkeren. Husk 40-45 SEK i kontanter, jeg kan ik give tilbage, så lige penge tak. I skal ik betale noget i receptionen når i kommer, jeg sørger for alt er klart. Kockum Fritid i Västre Hamnen ..... det skulle være til at finde. Der er stor parkering ved siden af, hvor det vist koster 2 kr i timen, men der kan være lidt fuldt på en flot dag, så parker skråt overfor ved Maxi, der kan man holde gratis i 3 timer. Vi ses omklædt og klar 1300 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 zeni' date=' credde, Aalborg, ApGraph, Spinner, Kim, McKawaManden, Allan C, Uffe, Uffe XX, Junkeren.[/quote']Har du husket Toft? Sorry for indblandingen, men ved ikke om det lykkes for ham at starte computeren i dag:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 ved ikke om det lykkes for ham at starte computeren i dag:oVar der fodbold igår? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 Var der fodbold igår? antifodboldtosse;) de vandt 4-0 jo:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 antifodboldtosse;) de vandt 4-0 jo:DDet veeeed jeg da gooodt. Merseyside-banden har endnu en gang fået de store armbevægelser frem hos Toft, går jeg ud fra :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 11 mand, en til så er vi hvad vi skal være De 11 er: zeni, credde, Aalborg, ApGraph, Spinner, Kim, McKawaManden, Allan C, Uffe, Uffe XX, Junkeren. Husk 40-45 SEK i kontanter, jeg kan ik give tilbage, så lige penge tak. I skal ik betale noget i receptionen når i kommer, jeg sørger for alt er klart. Kockum Fritid i Västre Hamnen ..... det skulle være til at finde. Der er stor parkering ved siden af, hvor det vist koster 2 kr i timen, men der kan være lidt fuldt på en flot dag, så parker skråt overfor ved Maxi, der kan man holde gratis i 3 timer. Vi ses omklædt og klar 1300 Jeg er frisk som den number 12..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 Jamen jeg vil da også lige melde mig til her på falde rebet, hvis det går med en 13 mand:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 jeps Toft og Thomas var indregnet, derfor søgte jeg 12 her, for vi skal max være 14. Thomas kan ik, men der når Lynge så lige med. 14 mand er klar: zeni, credde, Aalborg, ApGraph, Spinner, Kim, McKawaManden, Allan C, Uffe, Uffe XX, Junkeren, P Hartmann, Toft og Lynge Så er der lukket og slukket for tilmeldinger, super. SEK 41,- pr næb Husk alle en hvis bluse samt en med farver, så vi kan lave os 2 hold og se forskel :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2007 Jeg er kaldt på arbejde og kan ikke komme som aftalt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites