Jump to content
ZeNi

Inde fodbold Lør 15 dec 13:00

Recommended Posts

Så forsøges der igen at blive arrangeret lidt indefodbold. Vi spiller i Kockum Fritid i Västre Hamnen Lørdag 15 december 13:00-14:00. Vi skal nå et antal på 10-12 stykker. Hvem er friske, meld jer her. Venligst skriv ik "jeg vil gerne men kan desværre ik" eller "kan det ik blive kl xx istedet" og alt sådan ævl. Afhængig af antal vil prisen være mellem 40 og 50 sek. Zeni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så forsøges der igen at blive arrangeret lidt indefodbold. Vi spiller i Kockum Fritid i Västre Hamnen Lørdag 15 december 13:00-14:00. Vi skal nå et antal på 10-12 stykker. Hvem er friske, meld jer her. Venligst skriv ik "jeg vil gerne men kan desværre ik" eller "kan det ik blive kl xx istedet" og alt sådan ævl. Afhængig af antal vil prisen være mellem 40 og 50 sek. Zeni
Jeg er også frisk på en gang bold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

11 mand, en til så er vi hvad vi skal være De 11 er: zeni, credde, Aalborg, ApGraph, Spinner, Kim, McKawaManden, Allan C, Uffe, Uffe XX, Junkeren. Husk 40-45 SEK i kontanter, jeg kan ik give tilbage, så lige penge tak. I skal ik betale noget i receptionen når i kommer, jeg sørger for alt er klart. Kockum Fritid i Västre Hamnen ..... det skulle være til at finde. Der er stor parkering ved siden af, hvor det vist koster 2 kr i timen, men der kan være lidt fuldt på en flot dag, så parker skråt overfor ved Maxi, der kan man holde gratis i 3 timer. Vi ses omklædt og klar 1300

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zeni' date=' credde, Aalborg, ApGraph, Spinner, Kim, McKawaManden, Allan C, Uffe, Uffe XX, Junkeren.[/quote']Har du husket Toft? Sorry for indblandingen, men ved ikke om det lykkes for ham at starte computeren i dag:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
11 mand, en til så er vi hvad vi skal være De 11 er: zeni, credde, Aalborg, ApGraph, Spinner, Kim, McKawaManden, Allan C, Uffe, Uffe XX, Junkeren. Husk 40-45 SEK i kontanter, jeg kan ik give tilbage, så lige penge tak. I skal ik betale noget i receptionen når i kommer, jeg sørger for alt er klart. Kockum Fritid i Västre Hamnen ..... det skulle være til at finde. Der er stor parkering ved siden af, hvor det vist koster 2 kr i timen, men der kan være lidt fuldt på en flot dag, så parker skråt overfor ved Maxi, der kan man holde gratis i 3 timer. Vi ses omklædt og klar 1300
Jeg er frisk som den number 12.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeps Toft og Thomas var indregnet, derfor søgte jeg 12 her, for vi skal max være 14. Thomas kan ik, men der når Lynge så lige med. 14 mand er klar: zeni, credde, Aalborg, ApGraph, Spinner, Kim, McKawaManden, Allan C, Uffe, Uffe XX, Junkeren, P Hartmann, Toft og Lynge Så er der lukket og slukket for tilmeldinger, super. SEK 41,- pr næb Husk alle en hvis bluse samt en med farver, så vi kan lave os 2 hold og se forskel :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites