EBL 11 Anmeld indhold Skrevet December 7, 2007 Jeg bemærkede i dag da jeg kørte igennem Oeresundsbroens betalingsanlæg, i banen for brobizz, af bilen foran mig i meddelelsesdisplayet, hvor der normalt står "Aftalt pris", istedet fik beskeden "Ugyldig Brobizz", bommen åbnede sig dog alligevel endda umiddelbart før beskeden kom på skærmen, .....underligt. Er der tale om 'pirat-brobizzer' som åbner bommen uden at registrere en betaling eller findes der mon en helt naturlig forklaring? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 eller findes der mon en helt naturlig forklaring?Brokonsortiets totale skodsystem bøvser bare igen. Præcis som når man bliver dobbelt-bon´et for én overfart, eller bommen banker ned i taget på bilen lige efter den er gået op - eller bizz´en bibber som en gal, og bommen stadig ikke går op...eller...eller... :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Har også väret der Jeg fik samme meddelelse for nogen tid siden. Jeg ringede til kunde "service" der sagde at der står så meget märkeligt Og så länge at bommen gik op kunne hun ikke se problemet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Jeg har prövet noget lignende, og jeg blev aldrig bonget for turen, så deres system kan godt väre i "vores" favör, når det har en god dag ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Jeg kan sige så meget at du ikke er den eneste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Brokonsortiets totale skodsystem bøvser bare igen. Jeg har sgu lige været på kursus med een af medarbejderne fra deres drift og vedligeholdelsesafdelingen. Hele lortet bygges om i 2008 - bane for bane :th2: Problemet ligger i at 3 computersystemer skal "tale sammen" for, at bommen går op - og det funker bare ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Hele lortet bygges om i 2008 - bane for bane :th2: Så kender vi allerede nu undskyldningen for voldsom prisstigning i 2009 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Jeg har sgu lige været på kursus med een af medarbejderne fra deres drift og vedligeholdelsesafdelingen. Hele lortet bygges om i 2008 - bane for bane :th2: Problemet ligger i at 3 computersystemer skal "tale sammen" for, at bommen går op - og det funker bare ikke så kan vi håbe det kommer til at virke så godt som på storebælt hvor man kan køre 30 km/t igennem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 så kan vi håbe det kommer til at virke så godt som på storebælt hvor man kan køre 30 km/t igennem Medarbejderen nævnte, at det ikke bliver en kopi af Storebælt - men at man med det nye anlæg skulle kunne sive igennem betalingsanlæget uden at standse helt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Man kan da allerede nu komme igennem uden at standse helt. Jeg har dog rykket min brobizz helt ned i bunden af forruden så den er tættere på sensorne, hvis det har noget at sige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Jeg har de sidste par dage haft problemer med min Brobizz. Må holde længe (måske 20 sek) og vente før den åbner... Lidt irriterende! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Jeg fik samme meddelelse for nogen tid siden. Jeg ringede til kunde "service" der sagde at der står så meget märkeligt Og så länge at bommen gik op kunne hun ikke se problemet Som i morges da jeg kørte i gennem anlægget' date=' "245 kr" stod der så Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Mortimer> Kan du sive igennem ved brobizz banerne? Hvor hurtigt mener du så med sive igennem - 5km/t? For så kan jeg også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Mortimer> Kan du sive igennem ved brobizz banerne? Hvor hurtigt mener du så med sive igennem - 5km/t? For så kan jeg også :) Det er deromkring, men i min interne database har jeg ikke nogen registering af over hvor hurtigt "sive" dækker Men stopper ikke helt! og kan da godt tvinge den igennem i 2. gear ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Det er deromkring, men i min interne database har jeg ikke nogen registering af over hvor hurtigt "sive" dækker Men stopper ikke helt! og kan da godt tvinge den igennem i 2. gear ;) Hehe okay... så kan jeg også :) Men det ville være dejligt hvis det kunne ske med en 30 km/t istedet for. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Men det ville være dejligt hvis det kunne ske med en 30 km/t istedet for. Dét er der vist nogle, der tror, man kan idag - flere af bommene er udskiftede i de seneste dage, kan man se... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 Dét er der vist nogle' date=' der tror, man kan idag - flere af bommene er udskiftede i de seneste dage, kan man se...[/quote']Eller måske fordi bommene er blevet skæve af at banke ned i diverse fokls biler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Der er lys i bommene nu - nice! Så får vi noget for pengene :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Der er lys i bommene nu - nice!Sikkert kun p.g.a. julen...Så får vi noget for pengene :)Jeg tror ikke vi vil vide hvad de nye lys-bomme har kostet, endsige bare en ny pære koster. For slet ikke at tale om de seks bro-arbejdere der skal til at skifte den, skulle den holde op med at lyse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites