Jump to content
EBL

"Ugyldig Brobizz", bommen åbnede sig dog alligevel

Recommended Posts

Jeg bemærkede i dag da jeg kørte igennem Oeresundsbroens betalingsanlæg, i banen for brobizz, af bilen foran mig i meddelelsesdisplayet, hvor der normalt står "Aftalt pris", istedet fik beskeden "Ugyldig Brobizz", bommen åbnede sig dog alligevel endda umiddelbart før beskeden kom på skærmen, .....underligt. Er der tale om 'pirat-brobizzer' som åbner bommen uden at registrere en betaling eller findes der mon en helt naturlig forklaring?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
eller findes der mon en helt naturlig forklaring?
Brokonsortiets totale skodsystem bøvser bare igen. Præcis som når man bliver dobbelt-bon´et for én overfart, eller bommen banker ned i taget på bilen lige efter den er gået op - eller bizz´en bibber som en gal, og bommen stadig ikke går op...eller...eller... :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Brokonsortiets totale skodsystem bøvser bare igen.
Jeg har sgu lige været på kursus med een af medarbejderne fra deres drift og vedligeholdelsesafdelingen. Hele lortet bygges om i 2008 - bane for bane :th2: Problemet ligger i at 3 computersystemer skal "tale sammen" for, at bommen går op - og det funker bare ikke :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har sgu lige været på kursus med een af medarbejderne fra deres drift og vedligeholdelsesafdelingen. Hele lortet bygges om i 2008 - bane for bane :th2: Problemet ligger i at 3 computersystemer skal "tale sammen" for, at bommen går op - og det funker bare ikke :rolleye:
så kan vi håbe det kommer til at virke så godt som på storebælt hvor man kan køre 30 km/t igennem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
så kan vi håbe det kommer til at virke så godt som på storebælt hvor man kan køre 30 km/t igennem
Medarbejderen nævnte, at det ikke bliver en kopi af Storebælt - men at man med det nye anlæg skulle kunne sive igennem betalingsanlæget uden at standse helt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg fik samme meddelelse for nogen tid siden. Jeg ringede til kunde "service" der sagde at der står så meget märkeligt :confused: Og så länge at bommen gik op kunne hun ikke se problemet :sick:
Som i morges da jeg kørte i gennem anlægget' date=' "245 kr" stod der så :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mortimer> Kan du sive igennem ved brobizz banerne? Hvor hurtigt mener du så med sive igennem - 5km/t? For så kan jeg også :)
Det er deromkring, men i min interne database har jeg ikke nogen registering af over hvor hurtigt "sive" dækker :laugh: Men stopper ikke helt! og kan da godt tvinge den igennem i 2. gear ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er deromkring, men i min interne database har jeg ikke nogen registering af over hvor hurtigt "sive" dækker :laugh: Men stopper ikke helt! og kan da godt tvinge den igennem i 2. gear ;)
Hehe okay... så kan jeg også :) Men det ville være dejligt hvis det kunne ske med en 30 km/t istedet for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Men det ville være dejligt hvis det kunne ske med en 30 km/t istedet for.
Dét er der vist nogle, der tror, man kan idag - flere af bommene er udskiftede i de seneste dage, kan man se...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dét er der vist nogle' date=' der tror, man kan idag - flere af bommene er udskiftede i de seneste dage, kan man se...[/quote']Eller måske fordi bommene er blevet skæve af at banke ned i diverse fokls biler :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er lys i bommene nu - nice!
Sikkert kun p.g.a. julen...:rolleyes:
Så får vi noget for pengene :)
Jeg tror ikke vi vil vide hvad de nye lys-bomme har kostet, endsige bare en ny pære koster. For slet ikke at tale om de seks bro-arbejdere der skal til at skifte den, skulle den holde op med at lyse :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites