Sisse 10 Anmeld indhold Skrevet December 7, 2007 Da jeg er sat til at føde d. 26 januar vil jeg høre om hvor det nærmeste sygehus ligger, så vi kan komme hurtigt derind, når det skal ske. Vi skal bo i Ekeby i bjuv kommune... jeg ved der ligger en vårdcentral i ekeby, men det er bare et lægehus ikk ?? håber i kan hjælpe hvor sygehuset ligger.. sisse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Uden at vide om Helsingborg har et sygehus/fødeafdeling vil jeg anbefale jer at køre til Lund. "Vi" fødte der og de var flinke og der var en god atmosfære. Desuden har de alle faciliteter hvis fødslen skulle udvikle sig "unormalt"....:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Indlæg flyttet fra "Fri Debat"(?) til "Sundhed og velvære". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Hej Vi bor også i Ekeby, og Helsingborg er nærmeste sygehus Der er en super fin Fødeafdeling afprøvet 31.dec.2006 Klart godkendt så ingen grund til at køre så langt som til lund Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites