Soap 10 Anmeld indhold Skrevet December 7, 2007 Hejsan Nogen herinde som er Præst, og kan foretage en dåb i Fosie Kyrka d. 26/01-2008? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Dansk eller svensk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 ?? Har de ikke präster i Fosie kirke selv ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BroMonopol 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Kan vi ikke leje en præstekjole!!!!! Jeg tjekker om vi kan leje en præstekjole, så vi kan få den FEST Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Dansk eller svensk? For min skyld kan han være fra Taleban! Jeg skal bare bruge en Præst til om lørdagen. Fosie Kyrka vil kun levere en præst til om søndagen. Hvis jeg selv kommer med en præst, så må vi gerne benytte Herrens hus til dåb om lørdagen. Jeg spiller jo bold med FC Oxie Young Boys om søndagen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 For min skyld kan han være fra Taleban! Okay yes Jeg tror nu ikke lige det er præster de har mest overskud af... Så vidt jeg ved må en dansk præst ikke uden videre "bruge" Svenska Kyrkan - vedkommende skal først være ordineret dertil. Så mon ikke du skulle prøve at forhøre dig i de omkringliggende kirker? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Da jeg ringede til kirkekontoret og forespurgte om vi kunne afholde dåb i kirken om lørdagen, så sagde de at det kunne vi godt, vi skulle bare medbringe vores egen præst. Så spurgte jeg om det skulle være en svensk, og det sagde hun at det behøvede det ikke at være. Derfor dette indlæg: ER DER NOGEN PRÆSTER TIL STEDE? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites