Jump to content
koustrup

Renter - Bostadslån.

Recommended Posts

Jeg betaler det samme på mit botten- og toplån. Kan dog ikke lige huske renten.
Endten har du fået en fantastisk deal, eller også er den uhyggelig ringe! :D. Nuvel - jeg selv: 4.54% på bund - og hold nu fast!! 7% på top! Altsammen variablet, og det er hos SEB. Well, life sucks and then you die. Det positive (?!) er dog at det er bundlånet der virkelig batter for de fleste af os. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Endten har du fået en fantastisk deal, eller også er den uhyggelig ringe! :D.
Ja.. nu checkede jeg lige, så kan du selv vurdere. 4,83% variabelt. Det er i hvert fald Nordeas officielle sats på bottenlån og den laveste sats jf. Comboloan. Kan huske det var lidt sjovere sidste år med 3,97% som jeg startede på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Toplån 7% Kassekredit 7% Sindsygt! Begge to ----> 7% :rolleye: ----> Derfor lukkede vi toplån efter 2-3 mdr. Det skulle lukkes over 10 år. Har overført 80.000 dkk. fra kassekredit til toplån = toplån lukket. :D Efter 2-3 mdr. kassekredit (overtræk) lukket (DK bil + feriepenge + opsparing ) :D Bottenlån ca.5% SwedBank

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg nægter at minde mig selv om min rentesats p.t. (Nordea DK). Men jeg kan da sige at den er steget voldsomt siden jeg tog lånet i 2005 - og det kan mærkes. Jeg skal have vurderet hytten, og derefter kigget på en omlægning - men jeg har været en snøbel indtil videre :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3' date='85% hos Swedbank, ingen toplån :th2:[/quote'] Du er en heldig mand - checkede lige de aktuelle kurser... Swedbank Bolån Löptid Aktuell räntesats Rörlig 5,39% 2 år 5,09% 5 år 5,28% 10 år 5,35% Ränta per 2007-11-30 Swedbank BolånDirekt Låneansökningar via Internet Löptid Aktuell räntesats 3 mån 5,18% 1 år 5,11% 2 år 5,09% 3 år 5,12% 4 år 5,19% 5 år 5,28% Ränta per 2007-11-22

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man har lidt plads i økonomien tror jeg ikke det gør den store forskel om man har variable eller fastrente. Det er klar at dem der har fastrentelån som pt. er under den variable rente syntes det er sjovt pt. Omvendt har dem med variable rente haft det "sjovere" i den tid deres rente var lavere. Det er ikke ligefrem 30 års 3 % fast rente lån man har kunne få i Sverige ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites