koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet December 5, 2007 Jeg syntes det er på tide at vi får en update :-) Hvad giver i, i rente på jeres bostadslån - og i hvilken bank? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2007 4,8 % rörlig rente hos SEB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2007 Nordea 4,83 rörlig 4,83 5 år udløb 2011 4,94 8 år udløb 2014 Skulle vist ha' taget det hele over 8 år René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2007 Det var så renterne på bottenlån, men hvad med top? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2007 Det var så renterne på bottenlån' date=' men hvad med top?[/quote'] Det har man ikke, for så har man belånt for meget :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2007 Det har man ikke' date=' for så har man belånt for meget :D[/quote'] Jeg troede nu toplån var meget normalt. Nuvel, jeg er også fra dengang, hvor banken maks ville belåne 85% og have en downpayment på 10%. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2007 Det var så renterne på bottenlån' date=' men hvad med top?[/quote'] Jeg betaler det samme på mit botten- og toplån. Kan dog ikke lige huske renten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 4,59% hos SwedBank ... Kan ikke huske top. Desværre låste vi den kun i et år... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 Jeg betaler det samme på mit botten- og toplån. Kan dog ikke lige huske renten. Endten har du fået en fantastisk deal, eller også er den uhyggelig ringe! :D. Nuvel - jeg selv: 4.54% på bund - og hold nu fast!! 7% på top! Altsammen variablet, og det er hos SEB. Well, life sucks and then you die. Det positive (?!) er dog at det er bundlånet der virkelig batter for de fleste af os. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 Endten har du fået en fantastisk deal, eller også er den uhyggelig ringe! :D. Ja.. nu checkede jeg lige, så kan du selv vurdere. 4,83% variabelt. Det er i hvert fald Nordeas officielle sats på bottenlån og den laveste sats jf. Comboloan. Kan huske det var lidt sjovere sidste år med 3,97% som jeg startede på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 Toplån 7% Kassekredit 7% Sindsygt! Begge to ----> 7% ----> Derfor lukkede vi toplån efter 2-3 mdr. Det skulle lukkes over 10 år. Har overført 80.000 dkk. fra kassekredit til toplån = toplån lukket. :D Efter 2-3 mdr. kassekredit (overtræk) lukket (DK bil + feriepenge + opsparing ) :D Bottenlån ca.5% SwedBank Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 3,85% hos Swedbank, ingen toplån :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 Jeg nægter at minde mig selv om min rentesats p.t. (Nordea DK). Men jeg kan da sige at den er steget voldsomt siden jeg tog lånet i 2005 - og det kan mærkes. Jeg skal have vurderet hytten, og derefter kigget på en omlægning - men jeg har været en snøbel indtil videre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 3' date='85% hos Swedbank, ingen toplån :th2:[/quote'] Du er en heldig mand - checkede lige de aktuelle kurser... Swedbank Bolån Löptid Aktuell räntesats Rörlig 5,39% 2 år 5,09% 5 år 5,28% 10 år 5,35% Ränta per 2007-11-30 Swedbank BolånDirekt Låneansökningar via Internet Löptid Aktuell räntesats 3 mån 5,18% 1 år 5,11% 2 år 5,09% 3 år 5,12% 4 år 5,19% 5 år 5,28% Ränta per 2007-11-22 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 Mit lån: Nordea 4,95% 8 års løbetid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2007 Du er en heldig mand - checkede lige de aktuelle kurser... Yep og den rente er endda bunden 2 år endnu :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Jeg giver 3,5% hos Swedbank, 5 års fast... Ka se de nok var en god ide med de renter der er idag... Top lånet, har jeg på en boligkredit til 4% i danmark... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2007 Hvis man har lidt plads i økonomien tror jeg ikke det gør den store forskel om man har variable eller fastrente. Det er klar at dem der har fastrentelån som pt. er under den variable rente syntes det er sjovt pt. Omvendt har dem med variable rente haft det "sjovere" i den tid deres rente var lavere. Det er ikke ligefrem 30 års 3 % fast rente lån man har kunne få i Sverige ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites