macpack 10 Anmeld indhold Skrevet December 1, 2007 Jeg vil høre om der er nogle her inde som kan hjælpe med opsætning af et 40´ lcd tv på en gips væg.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andhan 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 køb nogen expandet roset. de klarer jobbet. rød til 2lag gips og blå til 1lag. Mvh andreas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 Nu ved jeg ikke hvad sådan et TV vejer, men ka en sådan en gipsvæg i det hele taget bære den belastning jeg tror det er? Skal man ikke ha fat i reglerne bagved for at være "sikker" ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 vi har sat vores 42" op på en lettere tynd gipsvæg med de der expandere - det er dog ikke nok med 1 hul ;-) http://www.expandet.dk/sider/produkter_gips.htm du skal dog lige vide om der er hulrum bagved - vi bruger jetdrive til de lidt mere holdbare gipsvægge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 Hvor mange lag gips er din væg på? Hvis det er 1 lag ville jeg bruge en rosett rawplug. - Helt klart! Den er mere failsafe. Den udvider sig på bagsiden. Hvis det er 2 lag ville jeg bruge en jetdrive. Det brugte jeg altid i vores gamle lejlighed når noget skulle sættes op på væggen. Vi havde nemlig 2 lag gips. Bare husk at skrue den godt ind. Ellers kan den godt ryge ud igen hvis der er vægt på den. Taler af erfaring..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2007 Vi snakker 1 lag gips.. Så jeg vil holde mig til: rosett rawplug... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andhan 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2007 De blå expandet roset er sagen for dig ;-) Er elektrikker og har hængt rigtigt meget op med dem. du kan også se at de kan ta ca 35kg i tværtræk. og du ska garateret ha 4 i det beslag så medmindre du lige kan finde en regel ved at banke på væggen. ville jeg bruge de blå . mvh andreas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites