Jordt 10 Anmeld indhold Skrevet December 1, 2007 Hej, er der nogen der kan genkende overskriften, eller er der nogen der ved noget om skattereglerne jeg er underlagt ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 Hej' date=' er der nogen der kan genkende overskriften, eller er der nogen der ved noget om skattereglerne jeg er underlagt ?? [/quote'] Det afgørende er vel hvor du får udbetalt løn fra........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jordt 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2007 Jeg får min løn i danmark men betaler skat i norge... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2007 I teorien burde du kunne læse det i dobbeltbeskatningsaftalen mellem de nordiske lande : http://www.nordisketax.net/files/NTT_dan.pdf Det lader til at være en generel trend i den, at man betaler indkomstskat i det land man arbejder i. Det vil i dit tilfælde sige Norge. Skat af evt. kapitalindkomster og alt andet end løn bør være til Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites