Sisse 10 Anmeld indhold Skrevet December 1, 2007 Hej min datter skal gå til ridning vi bor i ekeby (bjuv kommune) er der nogle som ved den tætteste rideskole fra ekeby hvor den ligger ?? hilsen sisse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Hej Jeg rider ikke men det her sted er måske værd at udforske Dancing Horse Farm KB Tel. 070 - 635 53 42 Böketofta 2111 26023 KÅGERÖD Det er vist det nærmeste til Ekeby ? 5-6 km Thomas Rubrik: Ridhus, ridskolor, turridning Skriv omdöme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Hej min datter skal gå til ridning vi bor i ekeby (bjuv kommune) er der nogle som ved den tætteste rideskole fra ekeby hvor den ligger ?? hilsen sisse Kender en som har gård, ridebane, stald og det som hører til. Ikke ridehus eller skole. Men hvis mor har lidt tjek kan I måske klare det sammen. Dansk famile, 2 piger. 1 på ca.6år og en på ca2år. Ved ikke helt hvordan det foregår. Det er et sted man kan leje en boks til sin egen hest hvor den så får mad og bliver lukket ud om morgenen og ind om aftenen. Men har man ingen hest selv kunne det tænkes at dem de har skulle motioneres. Ligger i inden man kommer til Vallåkra. (Trafikvej 109 fra Helsingborg ca. 3km, til højre af Norra Vallåkravägen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites