Jette 10 Anmeld indhold Skrevet November 30, 2007 Hjertelig til lykke med fødselsdagen i dag. Alle gode ønsker for dig i dit nye år Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Tillykke ... Og så på en fredag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Hep! Også et hip-hip herfra! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Tillykke gamle dreng Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Ja stort tilykke:th2: Må man spørge hvor gammel man bliver;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Tillykke med de 40 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Må man spørge hvor gammel man bliver;) Han er årgang 1875 eller var det 100 år senere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Stort tillykke med dagen, mester. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Jamen jeg tror da på årgang 1875, syntes egentlig også at 132 år er en fin alder, men så må jeg nok heller råbe STORT TILLYKKE:D Han er årgang 1875 eller var det 100 år senere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Tusinde tak allesammen Er lige kommet hjem efter at have besøgt de gamle Jeg bliver 29 i dag *host* (for tredje gang) Futz - 40!! - Hvis jeg havde været af hunkøn så var du alvorligt i knibe nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites