Jump to content
H&M

Kørekort I Sverige:-(

Recommended Posts

Hejsa, jeg har brug for jeres tanker omkring dette: Jeg skal til at have kørekort og har til min rædsel fundet ud af at man ikke kan tage det i DK, når man bor i Sverige. Jeg har boet i Sverige i 4 måneder og jeg er IKKE god til svensk endnu - dette bekymrer mig ved at tage kørekort i Sverige, at jeg ikke vil fatte vendinger og begreber i teorien?! Selvom dansk og svensk ligner hinanden, så er jeg alligevel bange for, at det vil gøre det lidt sværere at følge med. Har i nogen erfaringer med dette? Mvh Hodan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville i din situation anskaffe mig en teoribog på svensk (koster vel en 200 kr.) og prøve at læse/bladre lidt i den inden jeg tilmeldte mig "kursus til kørekort". Så finder du ud af om det er muligt eller umuligt for dig at tage kørekort på svensk. På den anden side har du ikke rigtig nogen anden udvej, medmindre du flytter tilbage til Danmark i 1 måneds tid hvor du så tager dit kørekort. Mvh/Danny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites