Jump to content
Futz

Benzinkort og rabatter

Recommended Posts

Der er kommet godt med tilkendegivelser - men vi kunne sagtens bruge flere :D I alt 28 personer - 43.785 liter diesel og 44.000 liter benzin indtil videre. Der er nogen af jer, der ikke har skrevet forventet forbrug - kom gerne med et nogenlunde kvalificeret bud hvis der er mulighed for det.
Jeg melder mig straks - 2.000 liter diesel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' ud fra "liste prisen" ikke "stander prisen"[/quote'] Jeg får 1,24 på erhvevslisteprisen og den er pt 7 øre højere end standerprisen så der har ikke den store betydning men det kan stadig bedre svare sig at finde et par tanke der bekriger hinanden feks. Roskildevej ved Tårnvej der er 5 tanke efter hindanden og der kan jeg nogen gange tanke billigere end med rabatten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I´m in too :) Benzin, gns. 10 km/l - ca 25.000 km/år. (tak Gio :D)
Det var da så lidt *hehe*
Kan du ikke lave den til en sticky Gio ... der må da være flere som interesse for det her...
Gu´ kan jeg så...*BOINK*...dér :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

BS: Hvad koster sådan en tankvognsfuld benz hhv. diesel du drøner rundt med? (medmindre du kun kører fyringsolie) Så opretter vi da "Sunddebat Brændstof a.m.b.a.", og indkøber skidtet selv. Så kører vi forbi Tankvogn #1 / #2 og fylder på, når behovet er der. Og så noget med en cigarkasse og nogle penge...eller....noget :o:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sendt en mail til min kontakt hos Q8, hun er dog på ferie til den 17.12 så der sker nok ikke noget der. Totalen er nu baseret på tilbagemeldingerne - diesel 89.785 liter / benzin 110.250 liter. 60 husstande med et eller flere kort. Er der andre der har kontakter nogen steder der kunne rette en forespørgsel om hvor vi er ift hvad der skal til for at det kan give noget fornuftigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites