larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 1,24kr her :-) Hey.. Hvordan kvalificerer man sig til det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Der er kommet godt med tilkendegivelser - men vi kunne sagtens bruge flere :D I alt 28 personer - 43.785 liter diesel og 44.000 liter benzin indtil videre. Der er nogen af jer, der ikke har skrevet forventet forbrug - kom gerne med et nogenlunde kvalificeret bud hvis der er mulighed for det. Jeg melder mig straks - 2.000 liter diesel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Godt initiativ Vi er med - så kan der måske spares lidt sammen til de ekstra omkostninger det kære brokonsortie lige har varslet. God weekend hilsen fra René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 Hey.. Hvordan kvalificerer man sig til det? Arbejder for en af Statoils største kunder :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 Ja' date=' ud fra "liste prisen" ikke "stander prisen"[/quote'] Jeg får 1,24 på erhvevslisteprisen og den er pt 7 øre højere end standerprisen så der har ikke den store betydning men det kan stadig bedre svare sig at finde et par tanke der bekriger hinanden feks. Roskildevej ved Tårnvej der er 5 tanke efter hindanden og der kan jeg nogen gange tanke billigere end med rabatten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 Hep - jeg er også frisk på lidt rabat :D Kører på diesel og bruger ca. 5.000 liter om året :) //Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 Spare penge!? Så er jeg frisk :) Benzin, gns. 10 km/l - ca 25.000 km/år. Kan du ikke lave den til en sticky Gio ... der må da være flere som interesse for det her... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 Rabat er godt, meget rabat er meget godt. Jeg bruger ca. 2000 liter diesel årligt, og vil da gerne spare nogle basseører :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gummihat.dk 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 Ja jeg vil da også gerne være med, hvad kan det skade. ca. 2500 liter diesel, men skifter nok snart til benzin. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 I´m in too :) Benzin, gns. 10 km/l - ca 25.000 km/år. (tak Gio :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 I´m in too :) Benzin, gns. 10 km/l - ca 25.000 km/år. (tak Gio :D)Det var da så lidt *hehe*Kan du ikke lave den til en sticky Gio ... der må da være flere som interesse for det her...Gu´ kan jeg så...*BOINK*...dér :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 Hvem vil ikke gerne spare penge på brændstoffet? :th2: Jeg er klar - bruger ca. 2.500 liter benzin om året... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Wonko the Sane 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 Ja tak til rabatter der batter! 2- til 3000 liter diesel om året.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MMK 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 Også os :) Vi vil også være med bruger ca 2500 litter diesel pr. år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jordt 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2007 Jeg er frisk på lidt rabat, kører ikke så meget, men til gængæld kører jeg ikke langt på litteren. 10.000 km årligt ca 1800 litter benzin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 Jeg er også frisk hvis der kan spares. Mellem 2.500 - 3.000 liter benzin om året. Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 Frisk! Cirka 2.200 liter diesel per år samt 1.800 liter benzin per år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 naturligvis frisk på dette glimrende initiativ. hvordan skal det udføres i praksis? 3000 liter diesel, 1000 liter benzin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 Jeg kan bidrage med ca 2500 liter benzin...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 Det går ret godt... ..indtil videre er vi på tilbagemeldinger fra 48 personer oppe på 67.285 liter diesel og 87.500 liter benzin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 Benzin : 6500-8000 liter/år estimeret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 BS: Hvad koster sådan en tankvognsfuld benz hhv. diesel du drøner rundt med? (medmindre du kun kører fyringsolie) Så opretter vi da "Sunddebat Brændstof a.m.b.a.", og indkøber skidtet selv. Så kører vi forbi Tankvogn #1 / #2 og fylder på, når behovet er der. Og så noget med en cigarkasse og nogle penge...eller....noget :o:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
daltoft 0 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2007 Count us in! Mig og brormand er med på den... Brormand kører ca. 60.000km om året (Diesel) Og jeg kører nok ca 50.000km om året (Benzin) /Rasmus & Nikolaj Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2007 hva nu? hvordan kommer vi videre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2007 Jeg har sendt en mail til min kontakt hos Q8, hun er dog på ferie til den 17.12 så der sker nok ikke noget der. Totalen er nu baseret på tilbagemeldingerne - diesel 89.785 liter / benzin 110.250 liter. 60 husstande med et eller flere kort. Er der andre der har kontakter nogen steder der kunne rette en forespørgsel om hvor vi er ift hvad der skal til for at det kan give noget fornuftigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites