Futz 12 Anmeld indhold Skrevet November 27, 2007 Vi kører ca. 50.000 km på dielsel og 20.000 km på benzin pr. år. Vi har en konto med to guldkort hos Statoil Sverige som giver 25 øre i rabat pr. liter. Jeg synes egentlig ikke, når man ser hvor stort et beløb der bliver tale om, at dette er særligt lukrativt (selvom jeg får rabatkuponer på en kop kaffe eller lidt slik fra tid til anden ), og vil derfor hører hvad I andre har af løsninger. Kunne det evt. være en ide for Øresundsforeningen (hvis de gider) at indgå en samle-aftale for os pendlere med et bezinselskab for derved at forhandle en flåderabatordning der var bedre. Jeg mener at Topareforeningen (Foreningen for danskere med fuldskæg og små røde huse i skoven) laver nogle indkøbsordninger for deres medlemmer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Fremragende ide faktisk....:th2::th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Jeg har en rigtig fin ordning via min arbejdsgiver hvor jeg får 100 øre i rabat per liter diesel på den aktuelle pris på standeren hos Q8 + F24 i DK. Kører cirka 60.000 km årligt... Så det bliver jo til - 3.750 liter diesel og dermed, lidt groft sagt, 3.750 kroner sparet. Det er OK :) Hvis man skal handle en aftale hjem tror jeg klart det vil være en fordel at gøre det i foreningsregi. Jeg har en kontakt hos Q8 jeg godt kunne spørge, men det kræver nok at jeg kan tilbyde mere end 4 potentielle kunders brændstofkøb. Jeg kan godt samle sammen hvad potentialet er blandt aktive brugere herinde, hvis dem der kunne have interesse i at have en fælles ordning kan sende mig på PM - antal liter benzin og antal liter diesel årligt - samler jeg det pænt sammen i et Excelark. Så er det jo bare at gribe knoglen til en række selskaber og høre hvad de kunne tilbyde. Søndag indtil klokken 12 - så samler jeg hvad der kommet ind og lægger det i tråden - så må vi se om det er noget der kan give noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Jeg kender også en fyr jos Shell jeg kunne spørge.. Jeg tænker hvis vi nu var en ordentlig bunke der var interesserede... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Men Larscph, jeg er på med 2 kort! Sender dig lig en PM... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Yes.. Super! :) Så samler jeg sammen hvad der er. Og hvis nogen så allerede har en kontakt rundt omkring - så er det altid en god vej ind :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Jeg tror at hvis foreningen kunne markedsføre sig med at man som medlem fik klækkelig rabat hos et svensk benzin selskab og evt. hos andre firmaer, ( f.eks. færgerne i Helsingborg, som man gør hos torparne) ja så ville folk melde sig til i hobetal, gratis eller ej. Der er mange firmaer og produkter hvor man med 1000, 5000, 10.000 danske medlemmer kunne lave nogle aftaler der rykkede. Ja og måske mere end det, - jeg vil gå så vidt som til at påstå at man måske kunne få høflig og kompetent betjening hos Forenede m.fl. ;) Det er måske hønen og ægget pt. da man ikke har medlemmerne, men en lovning på en aftale og en eller et par annoncer i medierne kunne måske ændre på dette. Hvis det ikke kan lade sig sig gøre, lyder det også godt med ovennævnte idéer :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Super ide. Godt tænkt Lars du har PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 til illustration http://www.danske-torpare.dk/medlemstilbud/default.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Kører med 90øre i rabat på diesel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 hos motormannen får man også rabbat, dog ikke det vilde, vist nok 25øre på stander prisen på benzin på preem. og ca. 57øre på diesel, men preems diesel er tit dyrre end fx shells, så ikke nemt at tjene noget :o men hvis man lavede en forening, kunne man nok presse dem lidt mere, både i dk og i sverige. -cb- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Undskyld jeg lige kaster lidt salt i såret...men er i sikre på det er på stander prisen i får rabatten? Det er yderst sjældent rabat aftaler bliver lavet på stander pris men derimod på liste prisen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Jatak til rabat på benzin :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Undskyld jeg lige kaster lidt salt i såret...men er i sikre på det er på stander prisen i får rabatten? Det er yderst sjældent rabat aftaler bliver lavet på stander pris men derimod på liste prisen. Ja.. Ja den aftale jeg p.t. har ER på stander prisen. Det er checket flere gange - netop fordi det normalt IKKE er sådan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 Får 80 øre rabat på diesel hos METAX - gl aftale... Nu er METAX jo SHELL express... PM sendt til larscph Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 til illustration http://www.danske-torpare.dk/medlemstilbud/default.asp Nogen der kan give eksempler på de rabatter de opnår? Man kan jo desværre ikke se noget via linket - udover hvor de har aftaler... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 12 tilbagemeldinger so far... Plus mig selv... 13 altså. Super godt... Keep them coming! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 Kan der opnåes rabatter i SE? Der er listepriserne trods alt 70 øre lavere på benzin så der skulle være god potientiale for billige priser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 12 tilbagemeldinger so far... Plus mig selv... 13 altså. Super godt... Keep them coming! :th2: Lars, count min tilbagemelding for 2. Har en kammerat, som også er med på den, han er pt. blot udstationeret i Ghana indtil maj næste år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 Kan der opnåes rabatter i SE? Der er listepriserne trods alt 70 øre lavere på benzin så der skulle være god potientiale for billige priser Ja mon ikke det kan lade sig gøre.. Det er jo blot at kontakte relevante selskaber og spørge om de vil lave en foreningsaftale, når vi har et overblik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 Får 80 øre rabat på diesel hos METAX - gl aftale... Nu er METAX jo SHELL express... PM sendt til larscph Ja, ud fra "liste prisen" ikke "stander prisen" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 Ja' date=' ud fra "liste prisen" ikke "stander prisen"[/quote'] Desværre ja, men det tæller da stadig... nogen gange er man jo nødt til at tanke når prisen er høj... og så er 80 øre ok... Selv om larscphs rabat på 1 kr fra standerprisen er væsentlig bedre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Status fredag 18.00 Der er kommet godt med tilkendegivelser - men vi kunne sagtens bruge flere :D I alt 28 personer - 43.785 liter diesel og 44.000 liter benzin indtil videre. Der er nogen af jer, der ikke har skrevet forventet forbrug - kom gerne med et nogenlunde kvalificeret bud hvis der er mulighed for det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Der er kommet godt med tilkendegivelser - men vi kunne sagtens bruge flere :D I alt 28 personer - 43.785 liter diesel og 44.000 liter benzin indtil videre. Der er nogen af jer, der ikke har skrevet forventet forbrug - kom gerne med et nogenlunde kvalificeret bud hvis der er mulighed for det.Spare penge!? Så er jeg frisk :) Benzin, gns. 10 km/l - ca 25.000 km/år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2007 Kører med 90øre i rabat på diesel 1,24kr her :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites