macpack 10 Anmeld indhold Skrevet November 26, 2007 Nogle der kender nogle billige og gode steder i malmø (sverige) at købe nyT LCD tv..?`?? Jeg har hørt at det skulle være billigere i Sverige end i Danmark.. men ved ikke om rygtet er sandt eller falsk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 Jeg købte et samsung i DK for 2 mdr. siden. Det var billigere i DK. Kan ikke helt huske prisen, men tror det var omkring 1000-1500 kr... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 Sverige har www.prisjakt.nu. En side der er ligesom danskernes www.edbpriser.dk dog meget bedre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 Sverige har www.prisjakt.nu. En side der er ligesom danskernes www.edbpriser.dk dog meget bedre. Okey kanont, den vil jeg lige tjekke nærmere.. Men syntes dog at priserne er lidt dyre end i dk, men til gengæld skal man ikke til dk for at returnere lortet hvis det skulle fejl noget.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 Vær opmærksom på at det er i SEK ;). (10000 svenske er ca 8000 danske) Somregel (dog ikke altid) er prisjakt.nu lidt billigere end hvad man kan finde på www.edbpriser.dk Men en del af firmaerne laver selvimport af TV'er primært fra tyskland istedet for at handle via de forskellige nordiske generelagenter som er kendt for at tage overpriser for deres varer. Derfor kan et fjernsyn f.eks være 6000 kr billigere end hos SIBA. Når SIBA så laver "sindsyge billige priser" på deres tv'er har de skam bare sat den ned til prisen det koster i resten af europa. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 Er pænt glad for komplett.se, men det er mere for EDB. for fjernsyn , var det ikke nogen kæde som startede i Lund, med gode priser på fjernsyn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 var det ikke nogen kæde som startede i Lund' date=' med gode priser på fjernsyn?[/quote']http://www.mediamarkt.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Vær opmærksom på at det er i SEK ;). (10000 svenske er ca 8000 danske) QUOTE] Hehe jo det er jeg 110% også.. Var nu heller ikke fordi de svenske lcd priser var tornhøje, men syntes da godt man kan se en forskel. Komplett.se, har jeg også brugt nogle gange til opgraderinger af min computer / server, så den er jeg nu også tilfreds med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Er pænt glad for komplett.se' date=' men det er mere for EDB. for fjernsyn , var det ikke nogen kæde som startede i Lund, med gode priser på fjernsyn?[/quote'] Jo, det husker jeg skam da jeg var lille og boede i Lund så lå der en tv/elektronik biks ude i Mobilia (dengang Boet) som hed Axlins. Der blev stort set alle mine lommepenge brugt :-). De skiftede siden navn til SIBA. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 jeg har handlet her, det er i tyskland og her kan man finde nogle meget billige lcd, den er bygget op på samme måde som edbpriser.dk www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?kid=2-76 ellers er wupti.dk også billig en gang imellem Nic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 jeg har købt min philips her http://www.easyshopping.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Hvorfor købe LCD ? Snakker vi fladskærm, så findes der kun Plasma, og der findes kun Pioneer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Jeg har været meget tilfreds med http://www.fyndborsen.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2007 Hvis man vil handle fra tyskland, så kan jeg anbefale: www.geizhals.net og så husk lige og tryk på europa flaget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2007 og så husk lige og tryk på europa flaget....jeg skal vist se at komme lidt mere ud. Jeg vidste slet ikke Europa havde fået sit eget flag!!? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites