Jump to content
macpack

Billige steder at købe elektronik (lcd tv)

Recommended Posts

Vær opmærksom på at det er i SEK ;). (10000 svenske er ca 8000 danske) Somregel (dog ikke altid) er prisjakt.nu lidt billigere end hvad man kan finde på www.edbpriser.dk Men en del af firmaerne laver selvimport af TV'er primært fra tyskland istedet for at handle via de forskellige nordiske generelagenter som er kendt for at tage overpriser for deres varer. Derfor kan et fjernsyn f.eks være 6000 kr billigere end hos SIBA. Når SIBA så laver "sindsyge billige priser" på deres tv'er har de skam bare sat den ned til prisen det koster i resten af europa.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vær opmærksom på at det er i SEK ;). (10000 svenske er ca 8000 danske) QUOTE] Hehe jo det er jeg 110% også.. Var nu heller ikke fordi de svenske lcd priser var tornhøje, men syntes da godt man kan se en forskel. Komplett.se, har jeg også brugt nogle gange til opgraderinger af min computer / server, så den er jeg nu også tilfreds med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er pænt glad for komplett.se' date=' men det er mere for EDB. for fjernsyn , var det ikke nogen kæde som startede i Lund, med gode priser på fjernsyn?[/quote'] Jo, det husker jeg skam da jeg var lille og boede i Lund så lå der en tv/elektronik biks ude i Mobilia (dengang Boet) som hed Axlins. Der blev stort set alle mine lommepenge brugt :-). De skiftede siden navn til SIBA.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites