cbpwr 10 Anmeld indhold Skrevet November 24, 2007 Hvordan kommer man i kontakt med en tandlæge nu. (Lørdag 21.15) Bor i Landskrona. -cb- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 http://www.skane.se/templates/Page.aspx?id=18495 jeg har desværre ingen personlig erfaring, men fandt dette link... god bedring Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 takker. ' ringede til 1177, de gav god vejledning fik 3 tlf.nr jeg kan ringe til i morgen, desvære havde de ingen tandlæger lige nu først i morgen. Så den står på pernodil indtil da. -cb- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 takker. ' ringede til 1177, de gav god vejledning fik 3 tlf.nr jeg kan ringe til i morgen, desvære havde de ingen tandlæger lige nu først i morgen. Så den står på pernodil indtil da. -cb- Ikke at jeg skal lyde som en medicin misbruger:), men da jeg havde tandpine og fik trukket en visdomstand ud fik jeg Ipren (Ipuprofen) det er bedre end Panodil til den type smerter. Og da jeg havde brækket armen og ikke kunne tåle morfinpræparatet fik jeg besked på at mixe Panodil og Ipren for at forstærke effekten:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2007 Jeps det er korrekt. På 1177 anbefalede de hvis smerterne var for meget, at mixe pernodil og ipren. Det virker rigtig godt. Idag var jeg så hos tandlægen og fik noget pencilin. Som jeg skal tage en uges tid. De sagde at jeg godt kunne tage penodil med dem, ipren skulle ikke være nødvendigt mere. Den der 1177 linje, er en god ting, og de forstår også engelsk hvis det er! -cb- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2007 Uuhmmm, Pernod og Panodil= Pernodil Man tager 70 cl Pernod og en pakke Panodil, kommer ingredienserne i en blender, gi´r den en ordentlig omgang og Voila.. Verdens bedste smertestillende drink, kan evt tilsættes Ipren for at peppe den lidt op til f.eks en dejlig søndag morgen m. tandpine og/eller tømmermænd :D Ku´ ik la´ væ´r :) Det er ikke ment som en fornærmelse eller andet negativt Cbpwr, jeg blev bare vild med ideen om en drink af de dimensioner.. Damn det må boble i maven :D Ps. Go´ bedring med tandsmerterne ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 tak for det spøjse indlæg :) Hørte netop i dansktv (enten var det dr eller tv2) at en god ting at indtage til tømmermænd skulle være: æg, tomater og chili, man skulle dog passe på med chilien ;) Men ellers virker din drik sikkert udemærked. -cb- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites