cbpwr 10 Anmeld indhold Skrevet November 24, 2007 Hejsa. Er der nogle der har nogle super tips til hvordan man får en "unge" til at sove. 3 "elefanter" i sutte-flasken, burde hjælpe men næppe en løsning :) Han er ca. 2 uger gammel, og er meget svær at lokke til at sove, specielt om natten :( -Claus- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 Babyer har det ofte ligesom os selv. De har også svært ved at sove når det er for varmt, når de lige har spist og når de ikke er helt raske. Min nevø og niece sov ofte til middag udendørs i barnevognen - godt pakket ind naturligvis. Godt med frisk luft og de vænner sig hurtigt til al slags vejr. Et sæt barnealarmer sørger for du kan høre om de græder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 giv ham lidt tid. hvis han kun er 2 uger, har han dårlig nok fundet ud af hva der er dag og nat. om 14 dage har det nok løst sig selv. Hvis han er vel affodret,skiftet/tør,tryg,afbøvset så er der nok ikke mere I kan gøre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 Prøv at kigge på babyklar.dk der er helt sikkert masser af gode tips under 0-1 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 har i prøvet at vugge ham? eller hende? Det var det eneste måde min søn sov, for han havde meget luft i maven. Det kan også være det er luft i maven, så græder de også lidt. Du kan prøve at ligge barnet på maven i 5 min. Hvis det slapper lidt mere af er det højst sandsynligt luft i maven. Så har jeg en masse tricks :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss kittekat 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2007 Han er ca. 2 uger gammel, og er meget svær at lokke til at sove, specielt om natten :( -Claus- Hej Altså, 2 uger gammel!!! ...... Der skal man IKKE regne med at børn BARE sover, så hvis det er fordi de vågner flere gange om natten, så er det helt normalt. Det skal børn gøre faktisk. Først når der er gået 4-5 mdr har de en nogenlunde rytme. Nogle børn sover først godt når de er 1-2 ÅR!!!! Så du må væbne dig med tålmodighed......meget tålmodighed. Der findes masser af bøger om dette emne, så her ville være en god ide at starte hvis man er i tvivl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sisse 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 doodoo Hej prøv med en doodoo bamse, den er virkelig effektiv se nedenstående link http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1715⊂=57&page=1 hilsen sisse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Hej prøv med en doodoo bamse, den er virkelig effektiv se nedenstående link http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1715⊂=57&page=1 hilsen sisse Har du en selv - lyder for godt til at være sandt ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Prøv at spørge Jeres Sundhedsplejerske om hun ikke kan vise Jer spædbarnsmassage. Vores den lille havde ondt i maven og græd konstant ( sådan føltes det i al fald ) det hjalp med spædbarns massage mod kolik. Ellers er der jo den der med man er hvad man spiser - får han bryst eller sutteflaske - hvad moren spiser kan jo gi mavekneb hvis det er suttefalske kan I prøve at købe (hmm hvad hed det nu) Nutramigen det er modermælkserstatning uden "mælk" kan hjælpe hvis bebses mave ikke kan tåle mælken så godt. Ellers er der jo den lidt mildere erstatning for Porter i flasken - tynd kamillethe - Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2007 Har du en selv - lyder for godt til at være sandt ? Det er det også hvis man spørger mig. For det første er det for sent for der står den ikke virker hvis ikke barnet får det fra fødslen, og vi synes slet ik den duede.. Men det er måske bare min søn den ikke virkede på for min veninde fik hospitalet til at bestille et par stykker hjem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sisse 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 doodoo hej igen. ja jeg har en selv vi brugte den til vores datter da hun var lille og vi ville ikke have undværet den, den var guld hver. vi skal have en lille igen her til januar, og vil helt sikkert bruge den igen. det er ikke for sent at bruge den, de skal helst have den fra fødslen, men det er ikke for sent.. sov med den imellem dig og din mand et par dage, så den dufter af jer og læg den så sammen med den lille HVER gang der skal puttes... det er ikke sikkert det hjælper, men det er da hver at prøve... sisse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 Hejsa. Er der nogle der har nogle super tips til hvordan man får en "unge" til at sove. 3 "elefanter" i sutte-flasken, burde hjælpe men næppe en løsning :) Han er ca. 2 uger gammel, og er meget svær at lokke til at sove, specielt om natten :( -Claus- Vi lod vores lille datter sove mellem os lige i starten. Vi havde ellers forsvoret ikke at gøre det - men det gjorde vi altså. Vi blev enige om at vi følte hun havde behov for at vide at vi var lige ved hende. Bare indtil hun havde lært sig det. Nu er hun 10 uger gammel og sover fint i sin egen vugge - uden problemer. Vi begyndte at lægge hende i vuggen da hun var ca. 1 1/2 måned gammel. Jeg kan i hvert fald anbefale at lade ham vide sig sikker på hvor mor og far er henne. Det ER en stor omvæltning for sådan en lille sjæl at komme ud fra sådan en dejlig varm mave - hvor sult ikke var noget som han skulle forholde sig til. :) Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2007 Jeg må på det kraftigste advare mod at lade helt små babyer sove mellem forældrene. Det er en stor synder i spædbarns-død sammenhæng.....har selv kørt til 3 med ambulance....og det er IKKE sjovt. Ungen blive overophedet og sove "stille ind". Ikke at det altid sker men det er altså farligt....deres krop er ikke udviklet nok til at regulere varmen..... Så hellere kun sove med den ene forældre.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2007 Jeg kan klart anbefale den larmebamse. Den er super effektiv. Da vores var 2 uger gammel lå han i sin lift under emhætten. Det var det råd vi fik, og det virkede HVER gang. Så opdagede vi bamsen, og det overtog emhætten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2007 Jeg må på det kraftigste advare mod at lade helt små babyer sove mellem forældrene. Det er en stor synder i spædbarns-død sammenhæng.....har selv kørt til 3 med ambulance....og det er IKKE sjovt. Ungen blive overophedet og sove "stille ind". Ikke at det altid sker men det er altså farligt....deres krop er ikke udviklet nok til at regulere varmen..... Så hellere kun sove med den ene forældre.... Hej Bjarne, :) Ja, der er delte meninger om det - I know. Vi blev faktisk opfordret til at prøve det på BB fordi hun ikke ville sove i den dér plastik seng. Jeg er ikke i tvivl om det du siger er korrekt - men mon ikke det også afhænger af størrelsen af sengen??? Vi havde hende mellem os lige i starten, men min mand syntes også det var svært at sove ordentligt og sov i en lille periode i et andet værelse. Men der skrives mange artikler om det i Sverige - ved ikke om du har læst nogle af dem, men debatten er da vist ret hed :) Nu sover hun som bekendt i egen seng - og det går godt det hele. Men interessant med din oplysning. Endnu et synspunkt i debatten :) Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites