credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2008 De tager kun kontanter.....;) Yep I know. Lösgodis der koster 4.50 SEK / 100 gram. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2009 ...så måske er den slikbutik Credde henviser til' date=' den som bestyres af nogen thai'er og ligger bagerst i sydenden (hvis man altså kommer sydfra) og har total godt udvalg af Haribo og Malaco, altså det slik som vi danskere (well de fleste) er vant til og synes er super, og ikke det der märkelige svenskerslik, som der dog også findes, for dem der er til det:)[/quote'] Lidt gammel tråd at tage op igen (men søgefunktionen er blevet brugt!) - er der nogen der ved om denne butik stadig findes og om det stadig er stedet at købe slik som ikke lige er "alt det der mærkelige svenskerslik". Eller er der andre forslag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2009 Lidt gammel tråd at tage op igen (men søgefunktionen er blevet brugt!) - er der nogen der ved om denne butik stadig findes og om det stadig er stedet at købe slik som ikke lige er "alt det der mærkelige svenskerslik". Eller er der andre forslag? Den findes endnu - og det er godt slik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2009 Den anden dag kom jeg forbi en butik på Bergsgatan (på højre hånd når man kommer oppe fra MAS/busholdepladsen - lige der hvor Södreförstadsgatan og Bergsgatan skilles) hvor de reklamerede med løsgodis til 3,90 pr. 100g. Og det så ud til at være alle de gængse varianter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CarTrends.dk 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2009 ja den bix i mobila har sku godt slik, der er en del af de ting man også ser i dk, DOG skal du lige huske og ha kontanter med for de tager 10kr i gebyr hvis du bruger kort:fight: ellers så jeg lige i netto idag at de havde til 45sek pr kg også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hettelade 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 Jeg har med storfornøjelse handlet hos http://www.scandicandy.se/ , beliggende tæt på Vellinge, flere gange :-) Det er en slikfabrik, som har åbent for privat salg 2 gange om ugen. //mike Fra derres hjemmeside ---------------- Våra Öppettider Torsdagar 16 - 18 Fredagar 12 - 17 Vi har ett rum med ca 60 sorter som kostar 6 sek/100 g och ett lite större rum med ca 260 sorter för 4,50 sek/100g Vi bjuder på smakprover av Scandi Candy´s egen tillverkade produkter Vi tillverkar och säljer inte godis med AZO-färgämnen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2009 Jeg bliver nødt til at have skået det ud i pap. HVOR præcis ligger den slikbutik ved Mobilia/Elgiganten folk snakker om? Jeg kan simpelthen ikke finde den. Jeg taler om den der bestyres af nogle thai'er. /Jolin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2009 Jeg bliver nødt til at have skået det ud i pap. HVOR præcis ligger den slikbutik ved Mobilia/Elgiganten folk snakker om? Jeg kan simpelthen ikke finde den. Jeg taler om den der bestyres af nogle thai'er. /Jolin Gå ind i mobilia ved den store ICA, Malmbors butik. Gå ligeud til der kommer en vej på venstre hånd. Der ligger en lille cafe midt i det hele. Når du går til venstre ligger den ca 20m fremme på v. hånd. Kommer du hen til Sportsmaster er du gået for langt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2009 Nr 15 - http://mobilia.se/?pid=19 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2009 Ahh perfekt. Så skal der snoldes i morgen. Tak til begge! /Jolin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2009 JátteKul som ligger ved siden af hifiklubben og elgiganten, på den anden gade end Mobila.. Der er standard prisen 3,95sek/100g. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2009 JátteKul som ligger ved siden af hifiklubben og elgiganten, på den anden gade end Mobila.. Der er standard prisen 3,95sek/100g....og hvad med kvaliteten og udvalget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2009 Gio: Nu kan jeg ikke udtale mig om andre steder, da jeg "kun" har prøvet Jättekul her ovre i det svenske, og gerneralt er jeg ikke den store slikspiser.. Men til den pris, syntes jeg det er helt ok, da de har en helt endevæg med nok 40-50 forskellige kasser, og til 2,79dk/100g, så syntes jeg sku det er en ok pris og kvalitet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2009 Gio: Nu kan jeg ikke udtale mig om andre steder, da jeg "kun" har prøvet Jättekul her ovre i det svenske, og gerneralt er jeg ikke den store slikspiser.. Men til den pris, syntes jeg det er helt ok, da de har en helt endevæg med nok 40-50 forskellige kasser, og til 2,79dk/100g, så syntes jeg sku det er en ok pris og kvalitet. Det er nok samme sortiment som Leklust her i Helsingborg og det er ganske fint. Det er efterhånden det eneste sted jeg køber løsgodis. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 Jeg har med storfornøjelse handlet hos http://www.scandicandy.se/ , beliggende tæt på Vellinge, flere gange :-) Det er en slikfabrik, som har åbent for privat salg 2 gange om ugen. Vi slog et smut forbi dem i dag. Udvalget var ikke så stort, som jeg lige havde forestillet mig - men helt fint ikke desto mindre. Der er nu ikke noget, der slår udvalget hos Filmkedjan i Staffanstorp, IMO. :th2: Kan dog ikke huske, hvad kiloprisen er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Per Birk 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 Check kvaliteten Har været i Godisflyget 2 gange... 1. gang uden kontanter men med kort og det tog de ikke til ungernes store fortrydelse (den dag var jeg ikke i kridthuset..) 2. gang købte vi lidt godt med hjem - husker ikke prisen - men som alle andre godis ställer skal man checke kvaliteten - vi fandt desværre kvaliteten meget svingende... Et lille tips på vejen hvis man alligevbel kører den vej... så kan jeg anbefale godisboden/flødebollefabrikken ved afkørslen til Strömsnäsbruk - herlige friske flødeboller og god slik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Hemmkväll har nok det bedste kvalitet/frisk slik som jeg har stødt på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Hemmkväll har nok det bedste kvalitet/frisk slik som jeg har stødt på hvor ligger det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2009 hvor ligger det?? Don A --> http://www.hemmakvall.se/ også gå ind under OM OS også vælg Malmö Koster 60,- for 1 kg. Så er det også på ALT bland selv slik-chokolade o.s.v Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2009 oki der var så 7 stykker. Er det bare en af dem eller er det samme i alle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2009 oki der var så 7 stykker. Er det bare en af dem eller er det samme i alle Det samme i alle sammen... Det er en slags 7leven kæde bare med film, slik, chips, sodavand o.s.v Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KThorup 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2009 Af de Hemmakväll, som vi anvender (Amiralsgatan, Nobelvägen og Mobilia), er der nu stor forskel på udvalget. Mobilia har langt det største sortiment, og der er desuden den fordel, at det er let at finde parkering ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2009 Af de Hemmakväll' date=' som vi anvender (Amiralsgatan, Nobelvägen og Mobilia), er der nu stor forskel på udvalget. Mobilia har langt det største sortiment, og der er desuden den fordel, at det er let at finde parkering ;)[/quote'] Lige præcis... Opret dig som medlem hos dem så får du også en slags bonus konto... tror nok det er 10 kr for hver 100 kr man køber ind for... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2009 Er der nogen der har været inde på Özen Allfrukt? Jeg handler for jeg ved ikke hvormange SEK når jeg er derinde, tilgengæld kommer jeg også ud med endnu flere kg godt godis og blandet! Den ligger lige bag ved ÖB på lantmannagatan hvis nogen skulle have interesse. Desuden er slik ikke det eneste man kan købe derinde med god fortjeneste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2009 JátteKul som ligger ved siden af hifiklubben og elgiganten, på den anden gade end Mobila.. Der er standard prisen 3,95sek/100g. de har sat prisen op og det koster nu 5.95sek/100g Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites