Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 JátteKul som ligger ved siden af hifiklubben og elgiganten, på den anden gade end Mobila.. Der er standard prisen 3,95sek/100g. Har lige været derinde i dag, normal prisen er sat op til 5,95, men de køre det lige nu til 2,95 sek. Se det er fandme iorden, og det er super lækkert slik :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 Har lige været derinde i dag' date=' normal prisen er sat op til 5,95, men de køre det lige nu til 2,95 sek. Se det er fandme iorden, og det er super lækkert slik :th2:[/quote'] Damn, damn, damn og atter damn Kørte lige forbi idag - uden at stoppe vel at mærke - og eftersom jeg er en rigtig slik-mund, er denne oplysning ganske nedslående, he he he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 Damn, damn, damn og atter damn Kørte lige forbi idag - uden at stoppe vel at mærke - og eftersom jeg er en rigtig slik-mund, er denne oplysning ganske nedslående, he he he sorry :) sidder selv med små kvalme nu og stadigvæk top på skålen..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 sorry :) sidder selv med små kvalme nu og stadigvæk top på skålen..... :) Det var lige godt ondt det dér Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Hej med jer Scandi candy ved Höpinge har billigt slik og det er flere kvaliteter. Bl.a. kan du købe en del Haribo ret billigt dernede. Jeg har lavet et indlæg på www.billigtisverige.dk om det og her finder I også kort og åbningstider (desværre ret begrænsede). Mvh Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 Tid til en frisk opdatering på tråden, eftersom jeg alligevel skal ud og shoppe i dag (og har gæster i det svenske) Scandi Candy har ikke åbent om søndagen, desværre. Og måske lidt langt at køre fra Lund/Eslöv til Vellinge/Hököpinge alligevel, bare for at fylde hullet i Den Søde Tand ;) Lyder som om jeg bare skal futte i en Hemmakväll, eftersom det nok både A) er lettest, og B) god kvalitet. Men - lad da endelig høre hvis der er nye indspark til trådens fristende usundheder :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 Men - lad da endelig høre hvis der er nye indspark til trådens fristende usundheder :D 49,95 SEK pr kg pt. i Maxi ICA marknad på VH, Malmö... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 40 km for godis er lige i overkanten - men sikker på The Locals kan bruge tippet. Vi endte op med Hemmakväll v. N. Fäladen i Lund - og kan nu muntre os med 2 kg til 6.90 pr. 100 gram. Det burde slå til :D Men tak, ellers. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 Det ligger i Hököpinge....og ikke i Trelleborg :) Tid til en frisk opdatering på tråden, eftersom jeg alligevel skal ud og shoppe i dag (og har gæster i det svenske) Scandi Candy har ikke åbent om søndagen, desværre. Og måske lidt langt at køre fra Lund/Eslöv til Trelleborg alligevel, bare for at fylde hullet i Den Søde Tand ;) Lyder som om jeg bare skal futte i en Hemmakväll, eftersom det nok både A) er lettest, og B) god kvalitet. Men - lad da endelig høre hvis der er nye indspark til trådens fristende usundheder :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 Det ligger i Hököpinge....og ikke i Trelleborg :)Du har ret. Det var en skrive-bøf fra min side :) Jeg retter lige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 Jeg har researchet lidt på nettet i diverse debatfora, og det lader til at den generelle holdning blandt svenskerne er at Willys både er bedst i kvalitet og udbud og normalt også er de billigste, kun overgået af Lidl som tilgengæld halter bagud på kvaliteten og ICAs slagtilbud fra tid til anden. Coop er tilsyneladende normalt dyrere hvad lösgodis angår i forhold til de andre store kæder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 Jeg har researchet lidt på nettet i diverse debatfora' date=' og det lader til at den generelle holdning blandt svenskerne er at Willys både er bedst i kvalitet og udbud og normalt også er de billigste, kun overgået af Lidl som tilgengæld halter bagud på kvaliteten og ICAs slagtilbud fra tid til anden. Coop er tilsyneladende normalt dyrere hvad lösgodis angår i forhold til de andre store kæder. Synes ica maxi har et godt udbud, både i smag og størrelse.... har købt med hjem fra willys 1 gang til konen, hun spiste intet af det og hun er normalt meget sliktrængende..... :-) vil enda gå så langt at kalde willys slik for efterlignings-slik..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 godis flyget ligger ved stop 73 også kaldet 73´ern Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2011 Opdatering på Hemmakvälls Godis-guf: Fin kvalitet - ikke voldsomt udbud. Ikke noget svineri omkring kasserne, og afsuttede børneefterladenskaber i samme. (hvilket desværre ofte ses i supermarkederne) Jeg er fint tilfreds med indkøbet i Lund - til 6:90 pr. 100 gram, når man køber mindst 1 kg. Tapatalk @ iPhone Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2011 Opdatering på Hemmakvälls Godis-guf: Fin kvalitet - ikke voldsomt udbud. Ikke noget svineri omkring kasserne, og afsuttede børneefterladenskaber i samme. (hvilket desværre ofte ses i supermarkederne) Jeg er fint tilfreds med indkøbet i Lund - til 6:90 pr. 100 gram, når man køber mindst 1 kg. Tapatalk @ iPhone Er det samme standard som dansk bland-selv-slik (ala Bilkas bland-selv til 8 kr/100g)? Jeg syntes for det meste kvaliteten skuffer fælt i Sverige, hvorimod bland-selv slik i Danmark næsten altid er af det jeg vil kalde høj kvalitet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2011 Er det samme standard som dansk bland-selv-slik (ala Bilkas bland-selv til 8 kr/100g)? Jeg syntes for det meste kvaliteten skuffer fælt i Sverige, hvorimod bland-selv slik i Danmark næsten altid er af det jeg vil kalde høj kvalitet.Som skrevet, så kan jeg stå inde for Hemmakväll's kvalitet - ihvertfald hos den specifikke butik i Lund. Om mine præferencer så matcher dine?...tja :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2011 De gange vi har kigget ind i hemmekväll så har deres godis også været fin fin :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2011 Scandi Candy har lige sat prisen op til 5,90. Der er også en butik i Center Syd - Burlöv der skulle det koster 3,90 og det er Haribo osv, har dog ikke været der, så kan ikke stå inde for kvaliteten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Alle de godis steder der findes. Er der nogen som sælger færdigblandede poser/kasser i kilovis? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 Også tilbud idag i ICA på VH, hvor bland-selv koster 29,95 pr kg :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 Toftanäs ICA har det også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 Toftanäs ICA har det også :) De kalder det ICA REA, så det er måske "globalt". Der står konstant 2 medarbejdere og fylder hylderne op - vildt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 Ja tror det er i alle Maxi'er. Og så var der lige 2 kg godis til de flinke kollegaer i Danmark hjemme... Man kan jo godt dele lidt ud af afgiftsfri Sveriges goder :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 Svigerne købte lige 5 kg, da de var herovre på besøg :P Det er jo også møg billigt - og det er ganske udemærket slik og mange forskellige varianter :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 ica har det bedste slik af dagligvarerbutikkerne.... punktum :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites