macpack 10 Anmeld indhold Skrevet November 21, 2007 Hejsa, Jeg har hørt fra en kollega at på vej imod stockholm (rute e4), møder man en gammel flyver som man kan se fra motorvejen.. Der sælger de rigtig meget billigt slik,,,, jeg vil bare høre om der er nogle som har en præcis adresse på dette sted.? Eller andre som kender nogle billige steder i Malmø.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Der ligger en butik i Mobilia, hvor det vidst nok koster 4.95 SEK/100 gram. Der er et stort udvalg. Det er dog en del måneder siden jeg har besøgt den butik, så hvordan den er nu, det kan jeg ikke udtale mig om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Det er GodisFlyget ed Skånes Fagerhult, lige inde du kører ud af Skåne. Det er nu nok kun spændende for danskere, da det er et almindelig Drömgodis sortiment, som du kan finde i Ekohallerne og Leklust. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Der ligger en butik i Mobilia' date=' hvor det vidst nok koster 4.95 SEK/100 gram. Der er et stort udvalg. Det er dog en del måneder siden jeg har besøgt den butik, så hvordan den er nu, det kan jeg ikke udtale mig om.[/quote'] Hejsa, den butik Credde henviser til hedder Jättekul og ligger i Mobilia (den del hvor Elgiganten også ligger) og lösgodis koster kun 3,95 SEK/100 gram............. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Hejsa' date=' den butik Credde henviser til hedder Jättekul og ligger i Mobilia (den del hvor Elgiganten også ligger) og lösgodis koster kun 3,95 SEK/100 gram............. :th2:[/quote'] Og det er stor set samme sortiment og samme pris som Godis flyget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Hejsa' date=' den butik Credde henviser til hedder Jättekul og ligger i Mobilia (den del hvor Elgiganten også ligger) og lösgodis koster kun 3,95 SEK/100 gram............. :th2:[/quote']Öhh... måske. Men nu ligger Elgiganten (og Jättekul) ikke i Mobilia, men overfor, så måske er den slikbutik Credde henviser til, den som bestyres af nogen thai'er og ligger bagerst i sydenden (hvis man altså kommer sydfra) og har total godt udvalg af Haribo og Malaco, altså det slik som vi danskere (well de fleste) er vant til og synes er super, og ikke det der märkelige svenskerslik, som der dog også findes, for dem der er til det:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Öhh... måske. Men nu ligger Elgiganten (og Jättekul) ikke i Mobilia' date=' men overfor, så måske er den slikbutik Credde henviser til, den som bestyres af nogen thai'er og ligger bagerst i sydenden (hvis man altså kommer sydfra) og har total godt udvalg af Haribo og Malaco, altså det slik som vi danskere (well de fleste) er vant til og synes er super, og ikke det der märkelige svenskerslik, som der dog også findes, for dem der er til det:)[/quote'] Nemlig ja, det er præcis den butik, jeg tænker på, you know me :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 For pokker det er et godt emne det her !! :th2: Billigt snold det er lige mig !! De steder jeg har været er det noget gammelt sten hårdt noget -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Har nu prøvet 2 gange at købe slik i den kiosk der ejes af thaier, FUCK det er dårlig slik, det er da total hårdt. De bestyrer en kiosk der ligger i Burlöv centeret, det er total samme indretning,slik og også ejet af thaier, og deres slik er ligeså dårligt. Køber mit slik i Coop i burlöv til 6,95, og der bliver fyldt op flere gange om ugen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 hehe ja, jeg tænkte at man lige måtte bringe dette her emne på banen.. ;o) Men jeg vil da lige prøve den til 3.95sek ved elgiganten,, også kan jeg da lige komme med en anbefalding... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Ellers er der den famøse GODISFABRIKKEN i Hököpinge lige før Vellinge. Et lagersalg kun med slik (de laver dog ikke så meget af det selv). De ligger på ca. 4,90 / 100 g og har et jätte stort udvalg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Kan kun anslutte mig anbefalingen af Godisfabrikken. De har salt lakrids, salmiak og alt det andet vi kan lide! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Kan kun anslutte mig anbefalingen af Godisfabrikken. De har salt lakrids' date=' salmiak og alt det andet vi kan lide![/quote'] Det lyder som et sted jeg SKAL hen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Hejsa' date=' den butik Credde henviser til hedder Jättekul og ligger i Mobilia (den del hvor Elgiganten også ligger) og lösgodis koster kun 3,95 SEK/100 gram.[/quote'] Med mindre der er sket mirakler inden for de sidste 6 måneder, så er det godt nok noget halv fesen slik de sælger i den legetøjsforretning. Der er ikke mange af de dimser de sælger jeg gad at putte i munden. Det kan også blive for selvlysende og billigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Det lyder som et sted jeg SKAL hen :th2: Coop Extra ved Väla sælger løsgodis for 5.90/100gr - så spørgsmålet er om det er turen værd, med mindre du har tænkt dig at købe et par ton griner. Syns deres udvalg er ok, men har så heller ikke noget at sammenligne med rigtig. De har det jeg kan li :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Coop Extra ved Väla sælger løsgodis for 5.90/100gr - så spørgsmålet er om det er turen værd, med mindre du har tænkt dig at købe et par ton griner. Syns deres udvalg er ok, men har så heller ikke noget at sammenligne med rigtig. De har det jeg kan li :D Coop forum har standart sortiment fra Karamelkungen. Det kan man få alle steder. Jeg er aldrig på jagt efter billig pris. Den har jeg både hos Tastyhouse,Väla (4.90) Leksaksmagasinet,Berga (3.90) og den (efter min mening) bedste, King of Sweets,Södergatan (3.90). Næ jeg vil have stort udvalg med ting jeg ikke har prøvet før. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Öhh... måske. Men nu ligger Elgiganten (og Jättekul) ikke i Mobilia' date='QUOTE'] Jo de forretninger, der ligger ved siden af Elgiganten .... hører også til Mobilia og forretningen, som Credde henviser til hedder Jättekul og hører til samme kæde som Leklust, som Steen henviste til. Der ligger også en butik ved siden af jour-apoteket ved Möllevangstorget, som hedder GODISGRUVAN, de har stort udvalg til fin pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Det lyder som et sted jeg SKAL hen :th2: Den har jeg fortalt dig om, men da jeg var der, var der mest vingummi. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Jo de forretninger' date=' der ligger ved siden af Elgiganten .... hører også til Mobilia og forretningen, som Credde henviser til hedder Jättekul og hører til samme kæde som Leklust, som Steen henviste til.[/quote']Fair nok.. .men jeg tjekkede lige Mobilias hjemmeside, og der står hverken Elgiganten eller Jättekul på butiksoversigten... Men who cares om de er med eller ikke:rolleyes: -og nu vi er igang med at väre fligenficker, så var det Schacke der fortalte om Jättekul og Credde som snakkede om den butik jeg også henviser til;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Godisfabriken har iøvrigt taget navneforandring til Scandi Candy AB: http://www.scandicandy.se Husk der er kun åbent torsdag 16-18 og fredag 12-17 og sidste lørdag i hver måned fra 12-15. Måske jeg skulle besøge den en dag, de ligger jo trods alt kun et par hundrede meter fra hvor jeg bor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Det er værd et besøg Credde - alt lige fra de der neon grønne gummi ting til stærk salmiak bolcher. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Det er værd et besøg Credde - alt lige fra de der neon grønne gummi ting til stærk salmiak bolcher. Så skal man vist have det store kreditkort med :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluebird 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 er der nogen der kender åbningstider til " Godisflyget " ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 De tager kun kontanter.....;) Så skal man vist have det store kreditkort med :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2008 Vi køber vores slik i Jättekul og er fint tilfredse. Ja, de har noget af det dårlige som man også får i Godis flyet ( og tidligere inden E4 blev bygget om i Godis Bussen) men de har også haribo, Bassets osv, og det er NEMT at se forskel på det gode og det dårlige. og så kan man jo lige, når man alligevel betaler, snuppe sig en lille smølfe figur med, hvis man altså samler på dem - for det sælger de også der :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites