koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet November 20, 2007 Jeg skal bruge en elektriker, til en "rutine" opgave. Har 2 grupper, som slog fra her til aften, slog dem så til igen - intet sker :-( Gerne i aften, evt. i løbet af dagen i morgen eller i morgen aften. (Område: Malmø) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Ham her bruger jeg...forklar sagens alvor...så kan han måske finde tid...men nok først imorgen 0046 709306560 Bengts El Han forstår ikke super godt dansk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Tusind tak, men det skulle helst være en...øhhh.... Perfekt, så forstå vi hinanden, jeg taler nemlig ikke super godt svensk ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Burde ikke være noget problem, hvis du har en strømmåler,, så er det bare igang med at se om der er løseforbindelser og lign. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Den tur havde jeg selvfølelig været igennem inden jeg skrev herinde :th2: Til bemærkning, så var det en hovdesikring i kælderen der var røget sig en tur :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Lidt svær at gå udfra du har været igennem med en strømmåler, når du skriver at du søger en gut til rutine opgave, når en omgang strømmåling er "rutineopgave". :th2::th2: anyways, da godt det er klaret nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites