Jump to content
Mik-Mag

Nyt job

Recommended Posts

Guest Supermule

Der er masser af andre jobs i postdk..... Men du har måske ikke været inde og tjekke???? ;)

Tak' date=' men måske heller ik mig og drøne med post.. I sne og slud skal posten ud, naaaah :D[/quote']

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Job i Ørestaden lige ved stationen: Norske, Danske og Svenske Kundeservicemedarbejdere (P) – 07000G2O Dell søger Norske, Danske og Svenske medarbejder i vores Customer Care afdeling Dell A/S vokser fortsat, og derfor søger vi dygtige medarbejdere til vores Customer Care afdeling. Dells nordiske call center er placeret i København, og herfra dækker vi det norske, svenske og danske marked. Dell er en ung virksomhed med en dynamisk atmosfære og et højt performance niveau. Jobbeskrivelse og arbejdsområder Dell Customer Care er en vigtig del af organisationen hvor vi bestræber os på altid at give vores kunder den bedst mulige service. Det bliver dit ansvar, at hjælpe kunden efter vores salgsafdeling har afsluttet salget og indtil produktet er nået frem til kunden. Afdelingen dækker alle arbejdsområder vedrørende kundeservice, herunder at besvare indkomne telefon opkald og e-mails fra vores kunder og herigennem sikre den højest mulige kvalitet i betjeningen af både vores private kunder samt virksomheds kunder. Du kommer til at tage dig af efter salg, ordrestatus, mangler og skader. Du vil dagligt have kontakt med Dells fabrik og vores fragt selskaber. Dell tilbyder Arbejde hos verdens største IT leverandør Et internationalt arbejdsmiljø, som bærer præg af, at vi i København huser Dell’s fælles call center for hele Norden Dell har stort fokus på at udvikle medarbejdere og tilbyder derfor den bedste træning indenfor kundeservice En arbejdsplads i vækst med mange nye kolleger og stor mangfoldighed Nye flotte lokaler i Ørestaden Sociale arrangementer og konkurrencer i det omfang, du ønsker at deltage Vi stiller høje krav til dig, og kvitterer med at tilbyde dig mange udviklingsmuligheder i forhold til din karriere. Du driver selv din individuelle udviklingsplan fra dag et. Kvalifikationer Du er serviceminded og har kunden i fokus Du er glad og imødekommende Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt Du trives med at blive målt på din daglige performance Du har erfaring med kundeservice, eksempelvis fra et call center Du arbejder godt under pres og er god til at prioriterer dine opgaver Du er flydende norsk, dansk eller svensk og taler godt engelsk da dette er vores koncernsprog Du har PC kendskab på bruger niveau Du trives med at arbejde i et travlt og foranderligt miljø Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Recruiting Consultant Linda Søndergaard på telefon: +45 3287 5302. For at søge stillingen skal du gå ind på vores globale rekrutteringssystem, Careers Direct. Klik dig ind på www.dell.dk/careers og vedhæfte din ansøgning samt CV — på norsk, dansk, svensk eller engelsk. Søg på "Norske, Danske og Svenske kundeservicemedarbejdere (P)".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
HTX eller matematisk studenter eksamen... man skulle tro det var et F16 der skal føres...
Næ nej...det er for at du kan lave matematiske fækumdikkerier med dit forsinkede tog, så det ikke ses på statistikken bagefter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Næ nej...det er for at du kan lave matematiske fækumdikkerier med dit forsinkede tog' date=' så det ikke ses på statistikken bagefter ;)[/quote'] Haha ja, det er vel også den mindste form for uddannelse der skal til, for at lave om på den...:laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Mik. lige nu fortiden er det bare at tage for sig nu når der serveres, der er tonsvis af gode jobs i Københavnsområdet og oftest skal du bare besidde en middelmådig sundfornuft-logik krydret med lidt vilje og tadaaaa - der job.:):) det er bare at køre på. Har iøvrigt aldrig forstået hvorfor de ansatte inden om hjemmeplejen skal trykkes så hårdt, er det slemt i kbh ? Jeg ved at i Sverige trykker de godt til:sick:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor tager du ikke bare kontakt til et vikarbureau, der er lønnen god, du vælger selv i hvilket fag du vil arbejde, og kan skifte igen hvis du ombestemmer dig igen. Vikarbureauer har også try and hire, hvilket vil sige, og du har en prøvetid på 6 uger, og er det noget for dig bli´r du fastansat, hvis ikke tilbyder de dig bare noget andet. kan godt anbefale Adecco.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Mik. Der er gode nyhedder. http://epn.dk/erhverv_samfund/arbejdsmarked/article1172897.ece Håber der er hold i den og det ikke bare er en and. Jeg tillader mig at tolke artiklen som at Harald Børsting reelt set lover en konflikt - han ved jo udemærket at det nuværende politiske sytem er tungt og danse med til dette foremål.:sick: Personligt synes jeg det er på sin plads med lidt extra i lønposen, men der skal vel stadig flere folk til at få arbejdet gjort! om man så havde 45000mnd så er man jo stadig menneske og kan kun levere 100% I Sverige (lund/malmø) trykkes der lige så hårdt, her virker det som de ansatte bare hænger i og det er jo klart, de kan jo byttes ud med en ny resource som er parat at tage over :scared: Idag er det lønmodtagernes marked. Stil så mange og så store krav som muligt, hold dig endelig ikke tilbage men dog inden for rimeligheddens grænser(sund fornuft) PS. sidder du nu og læser her!:surprise:Du skal læse jobannoncer. :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...