Kasper 10 Anmeld indhold Skrevet November 16, 2007 http://sydsvenskan.se/oresund/article280378.ece http://www.oresundsbron.com/trafficinfo/?lang=45 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 DAMN!....men tak for info. Synes godt nok det bliver oftere og oftere. Men ok - presset på broen vokser jo også. Tilføjelse/edit: Og, sædvanen tro, så er der ingen info på http://www.oresundsbron.com/trafficinfo/?lang=45 - og sms´er har jeg ikke set skyggen af. De kommer vel når broen igen er åben *suk* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Pokkers !! Og jeg er på vej ud på broen nu !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Så kom sms´en (tak :))...og trafik-info opdateret: 2007-11-16 07:54 Placering: Øresundsbron Retning: Mod Danmark Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Nu må folk da snart vågne lidt op og køre mere forsigtigt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Argh!!! Skulle lige til at køre - har møde i DK. SUK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Øv ja! Så holder man her og glor.. 200 meter fra betalingen. Kryds lige fingre for at vi snart kan køre videre.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Bare nøjes med at vågne op.....Så kommer man langt...;) Gud ved hvor mange der mister deres job fordi de bliver ved med at komme for sent???? Arbejdsgiverne kan jo ikke blive ved med at se igennem fingre med det..... Men de lærer jo nok at åbne det andet rør på et tidspunkt, så trafikken kommer igang igen.... Nu må folk da snart vågne lidt op og køre mere forsigtigt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Gud ved hvor mange der mister deres job fordi de bliver ved med at komme for sent???? Ja, det er snart lige så slemt som at tage det offentlige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Øv ja! Så holder man her og glor.. 200 meter fra betalingen. Kryds lige fingre for at vi snart kan køre videre.. Hey Lars skriv lige når i køre igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Ja' date=' det er snart lige så slemt som at tage det offentlige.[/quote'] Næh, det offentlige kører fint ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Så skulle den være åben igen, iflg en kilde der sidder i køen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Næh' date=' det offentlige kører fint.[/quote'] *LOL* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Nåede netop ind på Slotsholmen da trafikradioen fortalte om den strandede bil og de 3 biler der er braget sammen pga kiggekø. Lærer aldrig at forstå behovet for at kigge på andres uheld ude på vejene. Håber folk ikke er strandet derude alt for længe. Cheers, Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Hey Lars skriv lige når i køre igen. yes.. Jeg skal nok sige til. håbede i cirka 30 sekunder hvor det begyndte at rulle lidt., men nej.. De kunne godt sende en service vogn ud med lidt kaffe og morgenmad. Hvad er der i øvrigt med dem der tager nødsporet, det kommer man da sådan set ikke langt med?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Så kom SMSen med "Åben Bro". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Så skulle den være åben igen' date=' iflg en kilde der sidder i køen[/quote'] Trafikmeldingen siger også åben nu. men det står nu stadig bom stille her. hov.nej nu ruller det lige så stille igen! fedt en halv times hygge i bilen pga kigge uheld. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Danskerne er bare nogle lalleglade fjolser i trafikken!!! Nåede netop ind på Slotsholmen da trafikradioen fortalte om den strandede bil og de 3 biler der er braget sammen pga kiggekø. Lærer aldrig at forstå behovet for at kigge på andres uheld ude på vejene. Håber folk ikke er strandet derude alt for længe. Cheers, Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Hvad er der i øvrigt med dem der tager nødsporet' date=' det kommer man da sådan set ikke langt med?![/quote'] Det er i hvert fald en stensikker måde at miste kørekortet på! Folk, der gør sådan noget burde skamme sig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Pokkers !! Og jeg er på vej ud på broen nu !! Øv ja! Så holder man her og glor.. 200 meter fra betalingen. Kryds lige fingre for at vi snart kan køre videre.. Hey Lars skriv lige når i køre igen. Trafikmeldingen siger også åben nu. men det står nu stadig bom stille her. hov.nej nu ruller det lige så stille igen! fedt en halv times hygge i bilen pga kigge uheld. Okay, den skal jeg liiige ha' forklaret... Sidder I allesammen i kø med laptop'en på skødet eller hvad foregår der?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Okay' date=' den skal jeg liiige ha' forklaret... Sidder I allesammen i kø med laptop'en på skødet eller hvad foregår der?? [/quote'] Hihi.. Jeg har da blot en mobil med indbygget internetbrowser, så kan man fordrive tiden med ét eller andet når man holder der og venter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Så skulle den være åben igen' date=' iflg en kilde der sidder i køen[/quote'] Den skulle aldrig være blevet lukket .... skandale ... nu slap jeg heldigvis forbi som en af de sidste .... og mage til kørsel fra panserne skal man lede længe efter. .... fuld power i nødsporet .... virkelig flot ... der var ingen tilskadekomne .. alle stod bare og snakkede .... helt unødvendig kørsel fra deres side ... de var da også lige ved at køre for langt i deres iver... Men at lukke den var helt unødvendigt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Okay' date=' den skal jeg liiige ha' forklaret... Sidder I allesammen i kø med laptop'en på skødet eller hvad foregår der?? [/quote'] Jeg skulle lige til løbe ud a døren og sætte mig i bilen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites