Jump to content
rasmusrene

Brologik????

Recommended Posts

Har siden broen indførte, en overgang en postering, betalt broen med mit benzinkort således at jeg stadig kun har en postering pr md på min konto. Dette har fungeret fint men da benzinkortet kun gælder i Danmark har jeg ændret dette til at gælde hele Europa så vi også kan tanke i Sverige så nu henvender jeg mig til broen for at sætte det nye kort som betaling af brobizzen.................................. Men nej det kan man ikke for det er jo ikke et Dansk kort ej heller et Svensk kort men et Europakort så det kan man ikke betale sin bribizz med.................................................. Brologik som man kender den..........:mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har siden broen indførte, en overgang en postering, betalt broen med mit benzinkort således at jeg stadig kun har en postering pr md på min konto. Dette har fungeret fint men da benzinkortet kun gælder i Danmark har jeg ændret dette til at gælde hele Europa så vi også kan tanke i Sverige så nu henvender jeg mig til broen for at sætte det nye kort som betaling af brobizzen.................................. Men nej det kan man ikke for det er jo ikke et Dansk kort ej heller et Svensk kort men et Europakort så det kan man ikke betale sin bribizz med.................................................. Brologik som man kender den..........:mad:
Jeg bruger mit Euro Shell-kort, det e da ikke noget problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:confused: Jeg kan slet ikke få lov til at få et Euroshell card. Det jeg havde inden jeg flyttede til Sverige blev promte opsagt. Har i oprettet jeres for nyligt?
Du skal jo altså oprette i Sverige hos Svensk Shell. Det gjorde jeg, da jeg flyttede over for 6½ år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Altså.....Jeg har et danske EuroShell kort og det er ikke noget problem..... Tror bare det handler om at snakke med den rigtige fra kundeservice....

Du skal jo altså oprette i Sverige hos Svensk Shell. Det gjorde jeg' date=' da jeg flyttede over for 6½ år siden.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne heller ikke få lov at beholde mine danske benzinkort da jeg flyttede. Tror simpelthen det er en standard-automatik der går igang hos selskaberne, når de får info fra CPR-registret om at vi er fraflyttet Den Danske Muld. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kunne heller ikke få lov at beholde mine danske benzinkort da jeg flyttede. Tror simpelthen det er en standard-automatik der går igang hos selskaberne' date=' når de får info fra CPR-registret om at vi er fraflyttet Den Danske Muld. :o[/quote'] Jeg beholdte mit danske metax da vi flyttede uden problemer men nu da det er blevet til shell kunn ejeg ikke få et nyt men kunne godt beholde det gamle....... Sikkert samme logik som broen :-)... Men igennem mit arbejde kan vi få en Statoil europakort med en god rabat på diesel og det kan ifølge statoil bruges til alt men ifølge kundeservice kan det godt bruges ved broen men ikke til betaling af brobizzen. Hun havde en liste med godkendte kort og ifølge hende så er det ok med Dansk kort og Svensk kort men ikke Eu kort.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er jo en teknisk handelshindring og det ser EU meget hårdt på!! Meddel dem det, og se om de ikke bævrer lidt, med trusler om dit og dat..... :)

Jeg beholdte mit danske metax da vi flyttede uden problemer men nu da det er blevet til shell kunn ejeg ikke få et nyt men kunne godt beholde det gamle....... Sikkert samme logik som broen :-)... Men igennem mit arbejde kan vi få en Statoil europakort med en god rabat på diesel og det kan ifølge statoil bruges til alt men ifølge kundeservice kan det godt bruges ved broen men ikke til betaling af brobizzen. Hun havde en liste med godkendte kort og ifølge hende så er det ok med Dansk kort og Svensk kort men ikke Eu kort.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu fik jeg en forklaring fra broen, det er fordi mit kort er et onlinekort.............................................. Jamen nu er jeg da helt med, det er da lysene logisk, gad vide hvorfor jeg ikke tænkte på det noget før............ Onlinekort, ja ja ja nu forstår jeg det hel................. Eller noget...................................................... :fight: Kunderservice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan ikke længere(de sidste par år) ansøge om et euroshell kort i hverken DK eller S: http://www.shell.com/home/content/se-sv/euroshell/dir_euroshell.html og de nye 'ejere' Citi Bank, vil ikke kendes ved kunder uden deklareret indkomst. Så kan de da bare blive fri:laugh:
Man kan dog stadig godt have et Euro Shell kort, hvis bare at man havde det før Citibank købte sig ind i Shell. Det kort man får gennem Citibank er et Mastercard - og det kort som jeg stadig har hos Shell SE er 'kun' et kontokort. Da jeg flyttede fra DK til SE, blev mit Statoil og Shell kort lukket automatisk, da det ikke kunne lade sig gøre at administrere med udenlandsk adresse :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan ikke længere(de sidste par år) ansøge om et euroshell kort i hverken DK eller S: http://www.shell.com/home/content/se-sv/euroshell/dir_euroshell.html og de nye 'ejere' Citi Bank, vil ikke kendes ved kunder uden deklareret indkomst. Så kan de da bare blive fri:laugh:
I følge statoil og shell er det ikke kun det at der ikke er en skatteberettiget indkomst i sverige fra de danskere det gælder. Det er desværre også sådan at der er ret mange dårlige betalere i den gruppe af danskere der er flyttet til skåne.. Jeg har beholdt både mit shell, Jet og mit statoilkort. Men da statoilkortet løb ud og det skulle fornyes var der samme ballade som nævnt her i tråden. Jeg fik dog en kundeshef i tale og fik mit kort udstedt. Men denne chef fortalte også at de har problemer med dårlige betalere i skåne. For jeg mente det var oplagt for dem at gøre mere ved netop denne gruppe af danskere der bor her. Gode indkomster, kører langt. Men der er for meget ballade med dem i.flg denne chef...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites