Bjarne233 10 Anmeld indhold Skrevet November 15, 2007 Har sikkert været diskuteret før men søgefunktionen virker ikke :D Hvis jeg vil importere en spritny Fireblade - Repsol hvordan fungerer arbejdsgangen så lige ? Den danske Sælger kan sælge uden afgift !! Men hvad med momsen ? Hvorfor kan han ikke sælge uden moms? (når jeg nu skal betale moms i S) Hvordan regnes den svenske moms ud? Er det udfra den reelle købspris eller er det en standard pris for en lign. svensk model?? Og hvilken kurs skal man regne med? Skal jeg stoppe ved broen og gå ind og fortolde(momse) den eller hvordan fungerer det? (Bliver ikke selvkørende herover men nok transporteret bag i en varevogn) Kan man ringe til Honda-Sverige og få dem til at hente en i DK, så cyklen reelt bliver SVENSKSÅLD, som de jo er så glade for herovre? Nogen gode ideer/råd? Kom glad...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Kan man ringe til Honda-Sverige og få dem til at hente en i DK, så cyklen reelt bliver SVENSKSÅLD, som de jo er så glade for herovre? Angående alt det andet ved jeg ikke (bortset fra at man ikke skal betale moms 2 gange i EU) ...men det citerede ved jeg hvem der kan svare på ... dem her;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Nogen gode ideer/råd? Kom glad...... Gode ideer ??? Tja, koep en rigtig motocykel Du skal ikke betale moms i Sverige hvis den allerede er betalt i DK, det eneste du skal betale er registreringen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Nu er jeg da også bare ligeglad :th2: Har købt en Fireblade-Repsol som jeg henter på torsdag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PRESTIGE AUTO 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Du SKAL betale moms i sverige hvis den er under 6md gammel og har kørt under 6000km.. derfor vil det være rigtig fornuftigt hvis du køber den uden moms i DK, hvis man kan det som privat person?? Konge knallert sådan en Repsol Blade!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2007 Nu er jeg da også bare ligeglad :th2: Har købt en Fireblade-Repsol som jeg henter på torsdag Tilykke med den... Men, ikke for at dryppe malurt i bægeret, men du ved at den nye blade har en helt ny motor, ikk ? Den nye (sexede) ZX-10 har fået tracktion control Gixxeren er også med ny motor for '08 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2007 Ikke 10 vilde heste (som den nye vist har fået ekstra) kunne drive mig til at købe en -08 Fireblade....bvadr....mere er der ikke og sige om den. Kawa og Suzu er jo ikke Hondaer (do'h) så deeeet........ :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PRESTIGE AUTO 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2007 Very nice!!!! lidt pisse ærgeligt at det er den 23/11 nu... LAAAANG vinter forude! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2007 *plop* VIL ikke tænke på den sidste grimme grimme bemærkning om årstid *plop*:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 Very very nice :th2: Hvilken årgang er det ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 Det er en -07 der har kørt 2990km :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites