Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 jo det kunne lige være jeg ville tilmelde ham boksershorts ordning hos Front' date= så har han også lige at slås med, da det er direkte umuligt at komme ud af igen Gik de ikke konkurs for længe siden?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Gik de ikke konkurs for længe siden?? Aner det ikke, men så findes der nok noget andet man kan sende til ham :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Pablo Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Miriam..hvis han har betalt frem til d 31-10-07. og.vi skrev kontakt den d 15-10-07 hvor jeg tog bilen med det samme....hvordan skal han så betale den næste periode?? er det som Gio siger..at han har glemt at sende ejerskiftet ind? det er bare for at lære ...når jeg engang i fremtiden skal sælge min bil...at jeg så ikke begår samme fejl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Miriam..hvis han har betalt frem til d 31-10-07. og.vi skrev kontakt den d 15-10-07 hvor jeg tog bilen med det samme....hvordan skal han så betale den næste periode?? er det som Gio siger..at han har glemt at sende ejerskiftet ind? det er bare for at lære ...når jeg engang i fremtiden skal sælge min bil...at jeg så ikke begår samme fejl Han har betalt til d. 31-10, men har sikkert fået regningen for næste periode i september. før du køber bilen, så selv om han har ventet med ejerskiftet så er regningen sendt til ham, og den laver de ikke om hvis man sælger bilen, der er det op til sælger og køber at aftale hvad der sker med den regning, men der er mange der tror at fint jeg har jo solgt bilen, inden den skulle betales, så sender VV nok en ny regning, det gør de bare ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Pablo Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Nu er jeg blevet klogere Tusind tusind tak Miriam.....hvad skulle jeg gøre uden dig..he he Jeg kontakter Vägverket imorgen og finder ud af en løsning....Tak skal i have allesammen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Nu er jeg blevet klogere Tusind tusind tak Miriam.....hvad skulle jeg gøre uden dig..he he Jeg kontakter Vägverket imorgen og finder ud af en løsning....Tak skal i have allesammen.. Det lyder som en fornuftig plan :) Held og lykke med bilen ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2007 Som mange siger, så er den god nok - det er sælger, som skal betale for vejskatten uanset, hvad han selv siger: Vem ska betala? Den som är registrerad som ägare till fordonet vid ingången av betalningsmånaden (se tabellen ovan) är skyldig att betala skatten. Exempel: Skatten för ett fordon ska betalas i februari. Den som är ägare till fordonet när februari månad infaller, det vill säga natten mellan 31 januari och 1 februari, är skyldig att betala skatten. Säljs fordonet någon gång under den första dagen i februari är säljaren ändå skyldig att betala skatten. At sælgeren af bilen så ikke har indkalkuleret det i salget eller ført det videre i aftale med køber er jo blot hans dumhed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Pablo Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Jeg fik min advokat til at ringe til sælger....som lovede at betale fordonsskatten...nu afventer jeg bare at få bekræftet indbetalingen fra Vägverket... Han spurgte desuden min advokat om han ville spørge mig om jeg var interesseret i at købe hans nye vinterdæk til en go pris.....hold kæft en spasser uden maner....hvad forventer han nu også at jeg skal invitere ham til privat fester el lign. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Jeg fik min advokat til at ringe til sælger....som lovede at betale fordonsskatten...nu afventer jeg bare at få bekræftet indbetalingen fra Vägverket... Han spurgte desuden min advokat om han ville spørge mig om jeg var interesseret i at købe hans nye vinterdæk til en go pris.....hold kæft en spasser uden maner....hvad forventer han nu også at jeg skal invitere ham til privat fester el lign. Man må da give ham lidt kredit for at forsøge :) Jeg checker gerne for dig om et par dage om du vil ? bare send en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Pablo Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Tak Miriam.... i will do that:rose: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 *LOL*...sikke en kegle. Nå - godt det lader til at være gået i orden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites