renemaria 10 Anmeld indhold Skrevet November 14, 2007 Hejsan, Nu har vi boet her i et år og jeg har googlet som en sindssyg efter nogle der spiller lidt til husbehov, uden held, er det muligt?? Jeg er selv hobby sangerinde mest jazz og soul, men er snart parat til at synge hvad som helst bare for at få rørt stemmebåndene lidt, det kan da ikke være rigtigt at jeg skal køre til "HELT" Danmark eller hva?? Maria:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Hmm kan da godt lige smide et lille *host*, selvom vi vist ligger i to vidt forskellige lejre rent musik-stils-mæssigt. Jeg producerer mest house musik i forskellige sub-genrer, i mit lille hjemmesdtudie, og har selv mærket hvor fattigt sverige er, selv for min perifære musiksmag... Er det ikke Schlager eller top 20 så glem det! En dj jeg snakkede med i Kristianstad sagde, så snart man spillede noget musik, folk ikke kendte og kunne nynne med på, så gik folk fra gulvet. Sverige er et u-land for min musikstil, trods små lyspunkter hér og dér, men der burde da være et større publikum til din stil. Om ikke andet, så kunne jeg godt tænke mig at høre en demo af din stemme, da jeg søger en vokalist der kunne bruges på et mere melankolsk nummer jeg arbejder på? Jeg er mest ude efter en mere "skrøbelig" og "intim" men også levende stemme, uden at den bliver for mørk. Lidt ala Roisin Murphy men med mere "feel" om det siger dig noget?:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Er det ikke Schlager eller top 20 så glem det! Du glemte rock :-) Maria: Måske har http://arena305.se noget som kan interessere dig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Hmm kan da godt lige smide et lille *host*, selvom vi vist ligger i to vidt forskellige lejre rent musik-stils-mæssigt. Jeg producerer mest house musik i forskellige sub-genrer, i mit lille hjemmesdtudie, og har selv mærket hvor fattigt sverige er, selv for min perifære musiksmag... Er det ikke Schlager eller top 20 så glem det! En dj jeg snakkede med i Kristianstad sagde, så snart man spillede noget musik, folk ikke kendte og kunne nynne med på, så gik folk fra gulvet. Sverige er et u-land for min musikstil, trods små lyspunkter hér og dér, men der burde da være et større publikum til din stil. Om ikke andet, så kunne jeg godt tænke mig at høre en demo af din stemme, da jeg søger en vokalist der kunne bruges på et mere melankolsk nummer jeg arbejder på? Jeg er mest ude efter en mere "skrøbelig" og "intim" men også levende stemme, uden at den bliver for mørk. Lidt ala Roisin Murphy men med mere "feel" om det siger dig noget?:) Er det ikke hende der har været frontfigur i Moloko??? anyways, syntes godt nok hendes stemme er meget speciel :D så sådan nogen, render der sku nok ikke tusindvis rundt af. Men på den anden side, er vi jo alle unikke på hver vores måde. Jeg gør mig selv i sang genren, men kan desværre ikke prale med at ligge i hendes boldgade ha ha ...held og lykke med dit projekt. Og også held og lykke til dig Maria med at finde hvad du søger :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sokralex 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Jamen, vi er da flere som kan noget indenfor musikken :) men det skal være Klassisk før jeg kan bidrage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
renemaria 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Furland, jeg sender en PM med lidt at lytte på, i løbet af dagen. Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
renemaria 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Og til Gjol må jeg lige spørge hvor går gymnasie alder grænsen, der står man skal være indenfor gymnasiealderen på siden..MMmm den kan jeg sku nok ikke holde mig under. Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Hvis der er tekst behov, så stiller jeg gerne op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Spiller guitar (el + akustisk) - rock/soul/blues. Savner også lidt at fyre den af i en beskidt kælder et sted. Er stoppet i DK pga det ikke hang sammen med at køre til/fra arbejdet sammen med kæresten. Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
renemaria 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Hvor er jeg dog glad for at jeg smed den tråd ud, der sidder jo masser af kompetente mennesker og "keder" sig. Det bliver spændende at se hvor det fører hen. Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Og til Gjol må jeg lige spørge hvor går gymnasie alder grænsen, der står man skal være indenfor gymnasiealderen på siden..MMmm den kan jeg sku nok ikke holde mig under. Maria Det havde jeg ikke lige set... Men op til 21 tror jeg gymnasiealder er :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Når I nu engang har fundet sammen og fået dannet en eller anden form for gruppe/band eller lignende, så vil jeg gerne hyre nogle, som spiller jazz/blues eller noget i den stil. Vi mangler nemlig noget stille og rolig baggrundsunderholdning til 23. august 2008, når vi skal giftes... Det drejer sig om 3-4 timer... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
renemaria 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Hej Cath. Lad os snakke om det når vi kommer lidt nærmere, jeg har et jazz reptoire og lidt folk i danmark at trække på hvis det kommer dertil. Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kapello 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 ide... Jeg ville gå på MySpace.com og oprette mig (som band, selvom du er solist - ellers kan man ikke uploade musik på sin profil). Men der kan du finde masser af musik interesserede som har tilhørsforhold til Skåne. Der er faktisk er fint musikliv i Sverige!!! Pøj pøj - Kapello Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites