webodin 10 Anmeld indhold Skrevet November 13, 2007 jeg efterlyser ide'er til team bulding arrangement, der er nogle kriterier til denne 1. helst indendørs (da man ikke kan regne vejret) 2. må ikke koste mere end 5-10.000 kr. for 22 personer 3. helst i Kbh. område 4. må max tage 3 timer så tror jeg det var stor set det... er der nogen som har ide'er jeg er næsten løbbet tør.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Kender en kunstmaler der bl.a laver teambuilding hvor han giver inspiration og får folk til selv at præstere - og det er overraskende hvad folk faktisk er i stand til når de får noget hjælp. Foregår enten i hans galleri på Nørrebro eller ude i virksomheden. Der kan bl.a males billeder (enten enkelt eller gruppevis) eller også laves ler-ting. Han er super - både som person og som "underholder". Hvis du er interesseret i at kontakte ham kan du skrive på: john@husmus.dk (henvis gerne at hans gamle nabo Pede har henvist dig). vh, Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RAG 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Der findes jo ikke nogen facit liste til en sådan situation. Du siger at du har 22 mennesker, men ikke et ord om gruppens baggrund, deres nuværende situation, deres fælles fremtid, deres forventninger til fremtiden, eventuelle faktorer som vil have en kritisk betydning for gruppen i løbet af de f.eks. næste 3 måneder. Disse parametre kritiske og en dygtig håndtering af sådanne parametre kan være altafgørende for gruppens sammenhold, og formåen at præstere. Umiddelbart ser jeg ledelsen af gruppen som det største problem. Hvis man har en opfattelse af at gruppen bliver sammentømret og præsterer optimalt, ved blot at udføre en eller anden meningsløs aktivitet sammen, så er der virkelig grund at se på gruppens ledelse før alt andet. Ledelsen bør være så vel i indgreb med gruppen, at lederen kan se de behov der er i gruppen, hvordan de enkelte medlemmer vil reagere på f.eks. at sidde og lave lerting sammen. Kort og godt: Gruppen har et behov, analysér behovet, læg energi og engagement i at finde det rigtige til at opfylde behovet, og du vil virkelig opnå noget nyttigt med en sådan team building aktivitet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Måske er dette en mulighed? (En lille film, så I kan rolig åbne den) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Fangerne på Fortet Jeg arbejder for Middelgrundsfortet, hvor vi tilbyder aktiviteter som Fangerne på Fortet, der er en holdkonkurrence /teambuilding .... Vi arrangerer events som dette året rundt for private og virksomheder... 1) Det ligger 20 min. sejlads fra Langeliniekaj (Man sejler med Fortets færge) 2) Pris 225,- kr. for Fangerne på Fortet pr. person (ekskl. sejlads 95,- t/r) 3) Aktiviteten foregår inde i fortet - vejr spiller ingen rolle Hvis du vil vide mere kan du sende mig en PM eller læse mere på www.fortet.dk Nu ved jeg ikke hvor meget "teambuilding" du kræver - der er helt klart mange teambuilding elementer i aktiviteten og der vil være en instruktør, der tager sig af jer under hele forløbet, men der vil ikke være efterfølgende evaluering af eventen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Jeg arbejder for Middelgrundsfortet, hvor vi tilbyder aktiviteter som Fangerne på Fortet, der er en holdkonkurrence /teambuilding .... Vi arrangerer events som dette året rundt for private og virksomheder... 1) Det ligger 20 min. sejlads fra Langeliniekaj (Man sejler med Fortets færge) 2) Pris 225,- kr. for Fangerne på Fortet pr. person (ekskl. sejlads 95,- t/r) 3) Aktiviteten foregår inde i fortet - vejr spiller ingen rolle Hvis du vil vide mere kan du sende mig en PM eller læse mere på www.fortet.dk Nu ved jeg ikke hvor meget "teambuilding" du kræver - der er helt klart mange teambuilding elementer i aktiviteten og der vil være en instruktør, der tager sig af jer under hele forløbet, men der vil ikke være efterfølgende evaluering af eventen. Jeg ringede til fortet.dk og desvær kan det ikke lade sig gøre det om fredagen d.14.12 æææv:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Kender en kunstmaler der bl.a laver teambuilding hvor han giver inspiration og får folk til selv at præstere - og det er overraskende hvad folk faktisk er i stand til når de får noget hjælp. Foregår enten i hans galleri på Nørrebro eller ude i virksomheden. Der kan bl.a males billeder (enten enkelt eller gruppevis) eller også laves ler-ting. Han er super - både som person og som "underholder". Hvis du er interesseret i at kontakte ham kan du skrive på: john@husmus.dk (henvis gerne at hans gamle nabo Pede har henvist dig). vh, Pede ideen er måske god , men virker for lidt action, da vi har 50% unge mennesker i teamet... er der flere ideer... ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 ideen er måske god , men virker for lidt action, da vi har 50% unge mennesker i teamet... er der flere ideer... ???http://www.no-limits.dk - kan jeg varmt anbefale. I bestemmer selv hvor meget action der skal på bålet. Disse fyre ved hvad de laver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2011 Gå ut och ät middag. Alla hatar ändå bara teambuildning arrengemang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2011 Gå ut och ät middag. Alla hatar ändå bara teambuildning arrengemang. +1 ..................... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2011 +1 God mad, god vin og øl...slår rigtig mange velmente teambuilding-forsøg! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2011 +1 Vi har haft ham her http://www.js-boatcharter.dk/u/22/22_default.htm til at sejle firmaet rundt på Øresund med udflugt til Malmö eller andre steder i nærheden :) Super fint skib, og mega hyggeligt - specielt hvis vejret er godt dog. De kan arrangere servering af mad og drikke undervejs :) Jeg kender dog ikke specifikt hans priser... Men det er top hyggeligt og en god måde at få sludret med ens kollegaer som man ikke når at se så meget til i en travl hverdag. Fint gammelt fyrskib der endda kan sejle for sejl hvis der er lidt vind! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2011 Har prøvet dette hos Atea - http://www.a-cappella.dk/ Kan anbefales Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites