pelle83 10 Anmeld indhold Skrevet November 13, 2007 Hej Alle Jeg ville bare høre om det er mig der ikke kan se skoven for bare træer, eller om der er meget færre danskere der træner i motionscenter i Sverige. Jeg træner i Friskis&Svettis på Heleholm 2 gange om ugen, men har endnu ikke hørt/set en dansker så vidt jeg ved - hvor er i henne Hilsen Pernille Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Vi motionere i det fri :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 men har endnu ikke hørt/set en dansker så vidt jeg ved - hvor er i henne Måske de taler svensk!? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Måske de taler svensk!? :th2: Måske de bare fletter næb, da de også er trætte af danskerne ? eller, måske de også træner alene ? Det er trods alt de færreste det snakker med sig selv ... Ihvertfald mens de træner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Måske løber de ligesom jeg rundt i den skønne skånske natur, hvilket da også er at foretrække i forhold til et løbebånd i et motionscenter.....herude i landsbyerne er der i øvrigt lang imellem en svensker i løbetøj.... gad vide om det er en kultur forskel?, eller måske jeg bare skal kigge godt efter under grenene i skoven, da svenskere vist efter sigende er glade for orienteringsløb kontra traditionel jogging :)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Nu findes der jo andre motions centre end lige at løbe - selv fortrækker jeg at styrketræning forgår indedørs. Jeg ved da at i Sats i Malmø kommer den en DEL dansker (50+), men skal ikke kunne sige de andre steder... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Ok, jamen det var skam også bare ment som en undring fra min side, har selv løbet frem til for en måned siden, men vil indrømme at jeg synes det er lige koldt nok nu. Jeg ved godt folk ikke snakker med sig selv, men nogle træner jo sammen, og nogle spørger jo om hjælp, og der kan man jo fange det. Men det kan være jeg er den eneste dansker der ikke løber en tur i stedet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Men det kan være jeg er den eneste dansker der ikke løber en tur *snip* .. Jeg løber heller ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Jeg træner også i friskis och svettis, og også på Heleneholm engang imellem.. Men jeg styrketræner ikke.. jeg træner kun spinning.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 spinning Jeg træner også i friskis och svettis' date=' og også på Heleneholm engang imellem.. Men jeg styrketræner ikke.. jeg træner kun spinning..[/quote'] Jeg spinner også, hver mandag og torsdag på bass passene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne-Grete 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Og så er vi i hvert fald indtil videre 2, der træner i det nye fitnesscenter i Oxie...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Milla29 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Jeg træner også i friskis og svettis på Heleneholm, når jeg kan tage mig sammen altså:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Jeg har desværre ikke faste dage.. men bliver oftest tirsdag og/eller onsdag på medel niveau Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Styrketræner på träningsverket ved kronprinsen. Alternativt bliver det løb i Pildamsparken eller en runde på vintercyklen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2007 Hej Alle Jeg ville bare høre om det er mig der ikke kan se skoven for bare træer, eller om der er meget færre danskere der træner i motionscenter i Sverige. Jeg træner i Friskis&Svettis på Heleholm 2 gange om ugen, men har endnu ikke hørt/set en dansker så vidt jeg ved - hvor er i henne Hilsen Pernille Vi er der skam ..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2007 Du VAR der skam, men ikke mere.... Det er bare at tage dig sammen igen!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rs.johansen 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Har trænet hos Friskis & Svettis i Heleneholm, men blev træt af stedet. Træner nu hos Svetta i Dalaplan. Fornuftigt sted til en billig pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Træner nu hos Svetta i Dalaplan. Fornuftigt sted til en billig pris. Hvad er det for et sted ? Kan ikke finde det via Eniro. Har du et link ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rs.johansen 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2007 Det er egentlig en klub for bodybuildere, men er for alle. Ikke så stor, men har det man skal bruge. http://www.svetta.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2007 Takker. Må checke det ud en af dagene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2007 vi er ogsaa en del der traener paa www.fitness24seven.com yep *com tror at der er 8 steder i malmoe,oxie og Lund,,, os der arbejder skiftene arbejdstider bruger det, da det er aaben hele tiden,,,, lol der af navnet har moedt dansker baade paa vaster kanalgatan og fricksgatan,, samt ved jeg at mig ven i Lund ogsaa bruger dem,,, men det kan jo vaere svaert at moede danskere der da aabent doegnet rundt,,,,,, 179 sv kr per md er dog svaert at slaa har alt i loebe,trappe, cykel og ro-maskiner samt styrkemaskiner og frivaegte,,,,, undskyld de maglende danske bogstaver,,, ikke min computer,,, den r til rep. hygge Lars P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2007 Vi træner i soveværelset - hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2007 Styrketræner på träningsverket ved kronprinsen. Alternativt bliver det løb i Pildamsparken eller en runde på vintercyklen. Fint center, havde en proevetime forleden. De koerer lige et tilbud for 99sek for traening fra 26/11 og aaret ud. Den napper jeg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poppelvig 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Jeg regner med at tage ned i friskis&svettis det der ligger i Heleneholm, idag eller imorgen for at melde mig ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 Jeg kan kun anbefale stedet på Heleneholm, jeg har nu prøvet både deres basspass og meddel pass, og det er bestemt godt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites