michael og carina 10 Anmeld indhold Skrevet November 13, 2007 En dreng skal skrive en opgave til skolen og spørger sin far: "Hvad er politik, far?" Han svarer: "Tja... i politik findes der 5 grupper: 1) befolkningen, 2) regeringen, 3) den økonomiske magt, 4) arbejderklassen, 5) landets fremtid. Drengen: "Det forstår jeg ikke far... Vil du forklare det for mig?" Faren: "Godt, jeg vil bruge vores hjem som eksempel. - Jeg tjener pengene til den fælles husholdning, altså er jeg den økonomiske magt. - Din mor administrerer og bruger pengene, hun er altså regeringen. - Vi tager os af dine behov, du er altså befolkningen. - Din lillebror er landets fremtid. - Og hans barnepige er arbejderklassen. Om natten vågner den lille dreng ved, at lillebroren græder. Drengen står op for at se, hvad der er galt, og han opdager, at lillebroren har skidt i bleen. Han går ind i forældrenes soveværelse, hvor moren sover tungt. Så går han hen til barnepigens værelse, men døren er låst og gennem nøglehullet ser han faren i gang med at "ordne" barnepigen. Eftersom de ikke reagerer på, at han banker på døren, går han tilbage til værelset og sover videre. Næste morgen sagde drengen til faderen: "Nu forstår jeg, hvad politik er." "Glimrende, min søn! Prøv at forklare mig det med dine egne ord." "Jo," siger drengen. "Mens den økonomiske magt røvpuler arbejderklassen, snorksover regeringen. Befolkningen bliver ignoreret fuldstændigt, og landets fremtid står i lort til halsen." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Eller... På en togtur fra København til Jylland, sad Villy Søvndal, Anders Fogh Rasmussen, en smuk blondine og en mindre køn buttet kvinde i samme kupe Da de kørte gennem Storebæltstunnelen, hørtes der et ordentligt klask, og da de kom ud af tunnelen, havde Søvndal et rødt håndaftryk på sin kind. Ingen sagde noget, men alle tænkte deres....... Blondinen tænkte: "Det dumme svin til Søvndal. Han ville sikkert pille lidt ved mig, men kom til at ta' på den buttede kvinde, og hun klaskede ham en". Den buttede kvinde tænkte: "Den satan til Søvndal har sikkert taget på blondinen, og hun klaskede ham en". Villy Søvndal tænkte: "Anders Fogh tog sikkert på blondinen, og hun troede det var mig". Anders Fogh tænkte: "Bare der dog var en tunnel til, så jeg kunne hamre Søvndal en mere"!!!!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Stor humor fra virkeligheden: http://www.bt.dk/article/20071113/ditvalg/711130343/ :lol::lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Stem på Dansk Folkeparti............ Vi garanterer hvid jul hvert år!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Helle Thorning Smidt besøgte en galeanstalt og blev vist rundt af forstanderen."hvordan finder i ud af om folk er gale nok til at blive indlagt?" spurgte Thorning Smidt. "Vi fylder et badekar med vand, giver dem en teske, en kop og en spand og beder dem tømme karret"."nåh" sagde Thorning Smidt "de fleste bruger vel spanden fordi det går hurtigst ikke?". "nej" svarede forstanderen, "de normale trækker proppen op"!! "Vil du ha en seng ved vinduet?" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Thorning er bekymret. Meningsmålingerne for S ser ikke for gode ud og det KUNNE skyldes partilederen. Hun sniger sig derfor op til Anders Fogh og spørger, hvordan de gør i Regeringen. "Jo vi har en intelligenstest, som alle skal igennem", svarer Anders. I det samme kommer Bendtsen forbi, og Anders Fogh siger til Helle Thorning: "Lad mig lige demonstrere: "Bent, hvem er din fars og mors barn, hvis det ikke er din bror eller søster?". På et splitsekund svarer Bent: "Det er mig!" "Se", siger Anders Fogh, "så let er det - og dog så svært". Helle går tilbage til den røde fløj i dybe tanker. Hun får en tid hos Villy, og spørger lidt henkastet: "Du Villy, hvem er din fars og mors barn, hvis det ikke er din bror eller søster?". Der bliver en lang, lang pause. Villy tænker simpelthen??? Han ringer til sin rådgiver: "Riv spørgsmålet i stykker!." Han ringer til Frank Aaen: Han knalder røret på. Så ringer han til Pernille Frahm: "Det er mig", svarer Pernille omgående, da Villy har stillet hende spørgsmålet. Med et overlegent smil lægger Villy røret på. Rømmer sig og siger henvendt til Helle Thorning: "Det er Pernille....". "Idiot!", siger Helle Thorning, "det er derfor det går ad helvede til for os alle sammen .... DET ER BENT BENDTSEN!!!" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Thorning er bekymret. Meningsmålingerne for S ser ikke for gode ud og det KUNNE skyldes partilederen. Hun sniger sig derfor op til Anders Fogh og spørger, hvordan de gør i Regeringen. "Jo vi har en intelligenstest, som alle skal igennem", svarer Anders. I det samme kommer Bendtsen forbi, og Anders Fogh siger til Helle Thorning: "Lad mig lige demonstrere: "Bent, hvem er din fars og mors barn, hvis det ikke er din bror eller søster?". På et splitsekund svarer Bent: "Det er mig!" "Se", siger Anders Fogh, "så let er det - og dog så svært". Helle går tilbage til den røde fløj i dybe tanker. Hun får en tid hos Villy, og spørger lidt henkastet: "Du Villy, hvem er din fars og mors barn, hvis det ikke er din bror eller søster?". Der bliver en lang, lang pause. Villy tænker simpelthen??? Han ringer til sin rådgiver: "Riv spørgsmålet i stykker!." Han ringer til Frank Aaen: Han knalder røret på. Tilføjelse: Han ringer til Asmaa Abdol Hamid: Hun siger: "Hvorfor skal jeg svare på sådan et spørgsmål bare fordi jeg går med tørklæde?" Så ringer han til Pernille Frahm: "Det er mig", svarer Pernille omgående, da Villy har stillet hende spørgsmålet. Med et overlegent smil lægger Villy røret på. Rømmer sig og siger henvendt til Helle Thorning: "Det er Pernille....". "Idiot!", siger Helle Thorning, "det er derfor det går ad helvede til for os alle sammen .... DET ER BENT BENDTSEN!!!" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Stor humor fra virkeligheden: http://www.bt.dk/article/20071113/ditvalg/711130343/ :lol: Se ikke engang at hente kaffe kan Enhedslisten bruges til :lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites