Tomcat 10 Anmeld indhold Skrevet November 13, 2007 Hej Webmaster Håber det er en fejl at kun medlemmer kan se i debatten, ellers er det en rigtig rigtig dårlig ide at lukke for forumet for anonyme brugere. Der er jo forskellige folk (kommende skåneboer) og medierne der er herinde forbi og kigge. Øresundsborger anvender denne debat og ønsker (som minimum) at Øresundsborger delen er åben for alle. \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Hej Webmaster Håber det er en fejl at kun medlemmer kan se i debatten, ellers er det en rigtig rigtig dårlig ide at lukke for forumet for anonyme brugere. Der er jo forskellige folk (kommende skåneboer) og medierne der er herinde forbi og kigge. Øresundsborger anvender denne debat og ønsker (som minimum) at Øresundsborger delen er åben for alle. \Tom Nej det var en fejl. Et af modulerne var inaktiveret for uregistrerede brugere og så lukker hele siden. Jeg har ikke selv lagt mærke til det da jeg altid selv er logget ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Hej Webmaster Håber det er en fejl at kun medlemmer kan se i debatten, ellers er det en rigtig rigtig dårlig ide at lukke for forumet for anonyme brugere. Der er jo forskellige folk (kommende skåneboer) og medierne der er herinde forbi og kigge. Øresundsborger anvender denne debat og ønsker (som minimum) at Øresundsborger delen er åben for alle. \Tom Hej Tom, er du ikke lidt ude at skøjte her. "Øresundsborger ønsker ..."! Du glemmer vist lige, at det er en privat, gratis debat, eller? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Hej Ulmus Jeg forstår på steen at det var en fejl, så den er vel ikke længere end det. Jeg er bestyrelsesmedlem i Øresundsborger og tager mig af den tekniske kommunikation, lad det være internet, nyhedsbreve etc. Det ville være det mest naturlige at det var mig der skrev ind til steen i denne del af foraet. I øjeblikket er vi i fuld gang med at hverve nye medlemmer som støtter en større øresundsintegration og derfor er det selvfølgeligt vigtigt for øresundsborger at alle kan gå ind og læse i debatten da det er en hjørnesten i information for Danskere/svenskere sundet imellem. \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites