patbateman 10 Anmeld indhold Skrevet November 12, 2007 SEK har faldt fra 0,82 til under 0,80 de seneste par uge. Det er 2,5% lønsstigning for os der får løn i DKK og bor i Sverige (målt i SEK). Som nævnt tidligere vurderer jeg 0,80 som en grænse - under dette veksler jeg fra DKK til SEK. Over dette afventer jeg. Jeg tror dog SEK skal op på lidt længere sigt, og at vi skal indstille os på en ny SEK kurs på mellem 0,82 og 0,84 det nærmeste år. Antager da at Riksbanken (eller Riskbanken om du vil) hæver den svenske rente 2-3 gange og Nationalbanken hæver 1 gang de næste 12 måneder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Tak patebateman. Utroligt at den falder når der lige har været et rentestigning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Så er SEK på 0,7991 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Alle dem, der har solgt deres ERIC - og andre udtjente svenske værdipapirer - har fået SEK i overskud, så der er flere der vil sælge, end der vil købe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2007 Alle dem' date=' der har solgt deres ERIC - og andre udtjente svenske værdipapirer - har fået SEK i overskud, så der er flere der vil sælge, end der vil købe. [/quote'] Eftersom kursen på ERIC nærmest er halveret indenfor de sidste 6 uger er der nok mange Svensson'er der sidder med store SEK UNDERSKUD.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2007 Købte vid 8 kr / aktie, solgte vid 27. overvejer seriøst at købe den igen. SÅ dårlig er den ikke. Burde være på en 22-23 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites