Federspiel 10 Anmeld indhold Skrevet November 11, 2007 Hej !! Vi er en familie på 3 som er flyttet til Bunkeflostrand i september. Vi kunne godt tænke os at få nogle nye bekendtskaber/venner, som evt. også havde børn der kunne lege med vores søn på 2 år. Kim er 43 år, systemkonsulent i Glostrup, jeg/Carina er 29 år og regnskabsassistent i Sydhavnen. Håber at høre fra nogle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2007 Velkommen til Vi har godt nok ikke børn i den alder - mit bonusbarn er 13½ - men derfor skal I ha' en varm velkomst alligvel :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2007 Hej Jeg vil også byde jer velkommen til Bunkeflostrand. Håber, I kommer til at falde godt til og være lige så glade for at bo her, som os andre. :th2: Jeg har ikke børn at bidrage til fællesskabet med;) , men der er en del af dem her, så ... det er vist en tur ud på legepladserne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mlorup 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2007 Velkommen til! Velkommen til Bunkeflostrand, vi er selv flyttet hertil for små fire måneder siden, og super glade for det. Vi har en datter på fire år og en lille søn som er 20 dage. Hvor bog I henne i Bunkeflostrand? Maibrith Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Federspiel 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2007 Mange tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites